Kann auf PlayStationstore nichts mit Paypal zahlen?

2 Antworten

Tja, um online mit PayPal einkaufen zu dürfen musst du volljährig sein und das nachgewiesen haben. Entweder durch Hinterlegung einer Kreditkarte oder durch Verknüpfung eines Gehaltskontos. Ansonsten verstößt du gegen die AGB von PayPal und kannst es nicht nutzen. :)

Woher ich das weiß:
eigene Erfahrung

Hab ich auch alles gemacht und früher konnte ich mit Paypal bezahlen aber seit kurzem nicht mehr :(

0
@CapitanIglo

Ja, weil Sony wohl nur ne Kreditkarte als Sicherheit akzeptiert. Wenn du alles richtig gemacht hast, und PayPal auch nutzen darfst, folge einfach der von dir kopierten Anweisung, um deine Billing Agreements zu sortieren. Musst vielleicht auch das mit Sony terminieren und neu aufsetzen.

0

Playstation Support.

Man, es könnte doch so einfach sein. Kommst du auf sowas nicht selbst?

Doch die haben mir auch nicht sehr viel geholfen

0
@CapitanIglo

OK, dann nehme ich das zurück. Die meisten, die solche Fragen stellen haben eben nicht den Support kontaktiert.

Dann wende dich an den Support von Paypal. Irgendwas muß da mal schief gelaufen sein, daß Sony veranlaßt hat, dein Paypal auf ihrer Seite zu sperren. Wenn das von deiner Seite aus alles sauber war, keine Zahlung, bei der dein Bankkonto nicht gedeckt war, dann wende sich schriftlich an Sony und bitte um Erklärung.

0

Probleme mit paypal versuch sich einzuloggen?

Hallo. Ich bekomm seit gestern diese email

LIMITED ACCOUNT AGREEMENT

PP Case 4908-HIU383-878 Recently,there's been activity in your PayPal account that seems unusual compared to your normal account activities.

Read your secure message by opening the attacment (pdf). you will be prompted to open (view) the file or save (download) it to your computer. for best results, save the file first, then open it in a Web browser.

Password und zur sicherheit hab ich auch schon was geändert.

Was kann ich da machen.

Ps: bin der englischen sprache nicht mächtig

...zur Frage

Ebay Kleinanzeigen Betrugsversuch! Amerikaner oder Engländer!

Hallo, ich machs kurz ist hier irgendjemand dem ein engländer oder amerikaner geschrieben hat bezüglich eines autos oder anderem? Naja also. Ich habe mein Auto das zum verkauf steht bei Kleinanzeigen reingestellt. nach ca 3 tagen meldete sich jemand mit englischer sprache von wegen er wolle das "item" kaufen bla bla. Dies kam per rufnummer: 001 (484) 529-1056 kurz darauf schireb er mir eine email (seine email: loenchris@gmail.com) wo er mich nach dem endpreis fragte ich sagte 4,600€ ein zwei tage später wieder eine mail, das er gerne zahlen würde aber meine paypal daten brauch, und er bot mir an das er das mit der überschiffung veranlassen würde. Ich solle ihm doch noch bitte mehr fotos schicken. Im detaillierteren hier nachzulesen:

Mail1: Am highly interested in purchasing your item and i will like to offer you the sum of €5,100 for the item, only if you consider my offer as your concluding buyer and also i will not be able to come down to you to check the Item due to some reasons and for the nature of my work, i will make the shipping arrangement if you are ready to dispense the Item. Am gonna contact a shipping company and make an arrangement on that, kindly get back to me with the Item location so i can make the pick up arrangement and besides the shipping charges. To give out your money will be through PayPal because they are easier and the fastest means of sending and receiving money, so kindly get back to me with your PayPal email address for quick payment and if you are new to this i will like you to visit www.PayPal.com and get registered with them, once you are through on the site just get back to me with your paypal email address for a quick transaction thanks and please i will like you to get back to me with more pics of the item

Thanks.

Stay Blessed....

-- hello seller, i will like to know if your item is still available for sale ?

meine antwort am 13.01.2012

Good Morning . The Last Price that i can Tell you Is 4600€. But more Down Not . Best regards xxx

Von meinem iPhone gesendet

Am 12.01.2013 um 23:52 schrieb xxx xxxx@gmx.de:

Hello my Name is xxx The final Price is 5.000€. Where do you Come from ? Best regards xxx

Von meinem iPhone gesendet

Seine Antwort: ** Mail2** Am highly interested in purchasing your item and i will like to offer you the sum of €4,600 for the item, only if you consider my offer as your concluding buyer and also i will not be able to come down to you to check the Item due to some reasons and for the nature of my work, i will make the shipping arrangement if you are ready to dispense the Item. Am gonna contact a shipping company and make an arrangement on that, kindly get back to me with the Item location so i can make the pick up arrangement and besides the shipping charges. To give out your money will be through PayPal because they are easier and the fastest means of sending and receiving money, so kindly get back to me with your PayPal email address for ...

...zur Frage

Bestellung bei Yesstyle.com scheitert an Paypal, Paypal geht nicht?

Mir wird die ganze Zeit das angezeigt (ich habe alles was da steht überprüft):

According to feedback from PayPal, your payment cannot be processed. Possible reasons may be:

1. Issues with your PayPal funding source Please log in to your PayPal account and review whether your funding source, e.g. your credit card or bank account, is valid and usable. If you prefer, you may also proceed with your order by selecting another payment method.

2. Issues with your PayPal shipping address Please log in to your PayPal account and check your shipping address profile to see if it matches the shipping address submitted for your order. PayPal does not support orders shipping to a country that is different than the country registered on your PayPal account. Please select another payment method to proceed with your order.

Wenn mir jemand helfen kann, dann bitte Antworten !<3 Danke ung lg

...zur Frage

Wie viel PS sind 311 kN oder 70000 Ibs?

...zur Frage

Wie löse ich Probleme bei Paypal?

Leute ich kann kein Geld einzahlen bei Paypal? Warum auch immer. Was muss ich genau da mache?

Das steht bei Paypal: If you were making a purchase or sending money, we recommend that you check both your PayPal account and your email for a transaction confirmation after 30 minutes.

If you came to this page from another website, please return to that site (don't use your browser's Back button) and restart your activity.

If you came from PayPal's website, click the PayPal logo in the upper-left corner to return to our home page and restart your activity. You might have to log in again.

...zur Frage

Ebay Email aus Malaysia?

Ich verkaufe ein iPhone 5S und habe folgende Email bekommen:

Hallo (Ebay Nutzer),

Hello seller,i will like to offer you EUR 460.00 for your item with the shipping cost to Malaysia and I will pay you with via paypal account, kindly let me know if you have paypal account and send your paypal email for the payment.Kindly reply me as soon as possible. thanks

• catipsy1
...zur Frage

Was möchtest Du wissen?