JU - ON White Ghosts

1 Antwort

Beide Filme liefen nur in den japanischen Kinos und wurden lediglich in den Großbritannien und den USA lizenziert und dort als Ju-On: White Ghost und Ju-On: Black Ghost veröffentlicht. In Deutschland sind die beiden Filme nur als Import in japanischer Sprache und mit englischen Untertiteln erhältlich.

http://de.wikipedia.org/wiki/Ju-on

Ausserdem, streamen ist Diebstahl. Ich bin eine der Personen die immer für Filme bezahlt und in dem du streamst werden Filme teurer und Du beklaust uns.

hatte ja niht vor es illegal zu gucken sondern auf einer legalen seite, aber danke für die antwort habe stunden nach dem film gesucht (viele seiten amazon usw, nirgenswo auf deutsch)

1

Suche Seite um Attack on Titan ger sub zu schauen

Kennt jmd eine gute Seite wo ich Attack on Titan mit deutschen Untertiteln anschauen kann? Danke für antworten:D

...zur Frage

songtext interpretation Lana Del Rey - Axl Rose Husband

heeei, mein englisch ist eigl. gut,aber es gibt ein lied von lana del rey, dass mich zum nachdenken bringt :/

es heisst: Lana Del Rey - Axl Rose Husband

LYRICS:

You my Axl Rose husband Blue hydrangea White Pontiac heaven Me your red, white and blue girl Star spangled danger You my heaven, Heaven King, king

I said, “Daddy, I need you” (yes) Greenwich, I need you Strangled up in ivy I’m the garden of Eden Lady Liberty Til it flame I'm shinin' Queen, queen

You’re my one king daddy I’m your little queen Red, white, and blue

You’re my one king daddy And I’m your little queen Red, white and blue White and blue (White and blue) (White and blue)

Record executive I Need you to live, I Someone come replace you Should I happen to meet you Downtown, or see you I would fall down dead I’m bereaved by you Bereaved by you

In blue denim I meet you Barefoot I need you Diamond horseshoe sparklin’ You’re my king Jewish maven Kids on vacation Florida Keys are calling Come back to me Come back to me

hier ein link nochmal: http://www.youtube.com/watch?v=TATGYvkx27U&feature=related

WAS WILL SIE DAMIT SAGEN? geht es denn hier um den sänger axl rose von guns n roses ??

freue mich über jede antwort :)

...zur Frage

Summary "The Land Lady" : Bitte mal drüber lesen ;)

Hey :)

Ich habe eine Summary zu der Kurzgeschichte "The Land Lady" von Roald Dahl geschrieben und bräuchte jemand der mal für mich drüber liest. :) Bitte auch nicht nur auf Grammatik udn Rechtschreibfehler achten sondern auch auf Inhalt usw.

Danke schonmal ;)

In the following I´m going to summarize the short story "The Land Lady" written by Roald Dahl. Seventeen year-old Billy Weaver has to take a journey from London to Bath for giving a report due to his work at London Head Office. Arrived in Bath, Billy asks the porter for a good and cheap hotel to stay the night. The porter recommends "The Bell and Dragon". On his way to the hotel, Billy notices a lovely decorated house, which he likes at first moment. As he finds a printed notice with the inscription "BED AND BREAKFAST" he can´t walk away and presses the bell. A nice mid-forty woman opens. Owing to the cheap price, Billy chooses to stay. Thus the woman shows him parts of the house including his room. She also wants him to sign the guest book before going to sleep. While drinking a cup of tea with the land lady, Billy notices that the book got only two entries by men, whose names sound familiar to him. Further those entries are about two and three years old. Besides he remembers the mens´names from newspaper articles he read. The story ends with Billy asking the land lady if she ever had any other guests except the two man. Finally she answered that he was the only guest.

...zur Frage

Was könnte ich bei diesen summary über den text "paranoid park" im green line besser machen?

Es wäre nett, wenn ihr mal drüber schauen könntet und mich auf Fehler hinweist und mir vielleicht Verbesserungstipps zur gebt.

The book 'Paranoid Park' was written by Blake Nelson, which was published in year 2006 in Portland, Oregon. The text deals with a young skater names Alex, who is doing illegal things, and who kills a security guard in self defense.

The young skater is the main character of the story. He is 16 years old. And is at his uncle Tommy's beach house.

One evening he decides to go there with his best friend Jared, but Jared wants to see his girlfriend and so he doesn't go with Alex to Paranoid Park.

Alex decides to go alone to Paranoid Park and when he is there, he sits on his skateboard and watches the skaters and girls there.

A streeter called Scratch comes along with his friends and after a short talk Scratch asks Alex whether he wants to hop a train.

Fascinated by the idea of hopping train Alex agrees and they leave Paranoid Park.

While riding the train, they are seen by a security guard who immediately chases them and starts to hit Scratch with his nightstick.

After Alex sees that he hits the security guard with his skateboard.

The man stumbles and falls forward on the gravel beside the train.

The coming train pulls him along and he is twisted into an awkward position under the train.

After the train has passed, the security guard has been cut in half.

After this horrible accident Alex is totally in panic and he doesn't know what he should do in a situation like that.

He is totally confused, because he wants to tell the police but he is too afraid of the consequences and he decides to keep first that accident to himself.

Totally confused the main character starts to run....

...zur Frage

Ist dieser PC sein Geld wert (Medion)?

Erster PC: http://www.medion.com/at/shop/gaming-pc-medion-erazer-x5307-f-210020290.html?wt_mc=at.intern.Gaming..on-ma&wt_cc3=Gaming&wt_cc1=1_2

Die (etwas teurere) Alternative wäre der MEDION® ERAZER® X5307 F.

Das sind beides "Hofer/Aldi-PCs"... Ich kenne mich da halt nicht aus, aber sind die Komponenten beim MEDION® ERAZER® X5307 F das Geld wert (man bedenke, man steckt das Ding zuhause an einen Bildschirm und es funktioniert)? Beide wirken recht 'hochwertig'. Ich bin in dem Sinne kein großer Bastler und habe nur mal lust, ein wenig anspruchsvollere Spiele zu spielen. Muss kein 4K Gaming sein mit 20 Grafikkarten :D. Sonst würde ich mir einen der beiden mal mitnehmen! Danke, falls ihr euch das mal anseht! LG.

...zur Frage

Halloween Wunden mit Vaseline gut herstellen? oder lieber teure produkte kaufen?

Hey Leute, halloween steht mal wieder vor der tür und ich wollte diesmal nicht viel geld ausgeben ich habe gelesen das man mit vaseline und klopapier ähnlich gute ergebnisse wie mit fixiermasse aus dem karnevalsshop erreichen kann :-) hat das mal jmd ausprobiert und weiß obs klappt oder am besten beides ausprobiert und kanne s vergleichen ? :-) würde mich freuen ansonsten probiere ichs einfach und guck obs klappt :-D

danke schonmal an euch ;-)

Alex

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?