Ist mein englischer Text richtig geschrieben oder gibt es noch Fehler?

...komplette Frage anzeigen

4 Antworten

Da sind einige Sachen, 

- the last weeks

- my GROUP were

-our teacher GAVE us

-this theme was already TAKEN

-we took the theme ... Lass vor solchen Vergangenheitswörtern generell dieses HAVE weg, zB malle and i (have) sent us voicemails .... (have) met, usw.

-one day after we got the task

... Da sind einige Sachen die anders formuliert besser wären, aber um das alles zu verbessern müsste ich den Text neu schreiben hahaha. Ansonsten ist er aber sehr gut :))

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

in my groups were Felix, Lukas, Agim, Malle and I   - streich das s bei group und das I , es ist ja deine Gruppe 

But than we saw that this theme was already forgiven - but then ; taken , nicht forgiven

Malle and I have met us one day - das us ist falsch , malle and i met each other at my house ( zum Beispiel) wäre besser

versuche vllt nicht so oft Sätze mit We zu beginnen 

Then we have considered that we will make 3 poster - then we decided 

on These Posters

if we would make a Video 

we decided that we will make some little details like the kangaroo we brought to school - we would make

That was very necessary because we thought we do it as a group work but Felix and Lukas have hunted Malles cat and Agim, Malle and I must do everything alone so if we would have made all the things we have planned it wouldn´t be possible for us to do it. We didn´t have support from our teacher.

würde ich ehrlich gesagt weg lassen , very necessary klingt für mich komisch , und wenn du es unbedingt dabei lassen  willst , kürze es ein wenig 

and we could be creative - and we were able to be creative 

like Choosing the Theme 

It was very difficult for our group to do it just with  3 persons instead of 5 - it was very difficult because only 3 of us were working on it 

next time i wouldnt want to work 

ein paar kleine andere Fehler hab ich nicht verbessert da ich nicht ganz so viel zeit hab und der Text soll ja nicht so klingen als hätte ihn ein oberstufler geschrieben

I flew through it rapidly and to me it looked very good. Submit it. I believe you will definitely pass with that.

You wrote it downright wrong. 

Sorry that I have to say that. But you made many mistakes and faults.

You'd better write in German only.

Nu, bin ich gemein? Bin ich fies? Bin ich böse? 

Wie dem auch sei, ich würde gar nichts auf Englisch reden. Wenn es nicht die Fremdsprache Nr. 1 wäre. 

Dein Text ist ganz gut, nur die kleinen Fehler sind nicht so doll.  

Was möchtest Du wissen?