Ist mein englischer Text grammatikalisch richtig und stilistisch gut (Inhalt ist nebensächlich)?

... komplette Frage anzeigen

2 Antworten

The main topic of the short story " No speak English" is about the problems (---) immigration can takes with (Ausdruck). On the one hand (Komma) it shows that (---) immigrants are not able to assimilate to (Präposition) their new nation because of the issue of not knowing anyone and don't (Grammatik) having money to go to language courses. On the other hand (Komma) many (---) immigrants are not willing to integrate because it can be really hard for them to leave everything the (RS) had behind. All in all (Komma) the short story criticizes (---) society and (---) politics

(Neuer Satz) also (Stellung) the aforementioned points can be a reason (Plural) for the formation of parallel society's (RS; Grammar) which threats (Wortart; Subjekt-Verb-Bezug) the idea of a "melting pot".

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Kommentar von Alexderboss97
27.11.2015, 17:52

Vielen dank!

Was meinst du mit (---)?

0

Ich weiß nicht mal, was du mit "an immigration can takes with." meinst. Meinst du immigrant (Einwanderer)? "an immigrant has to deal with" vielleicht? Oder meinst du "problems immigration can bring/cause"?

"and don't having" >> not having

" to go to language courses" Ich würde "take language courses" sagen.

"leave everything the had behind." they 

"criticizes the society and the politics also " da sollte ein Komma vor das "also"

"society's" typischer Fehler. Plural von "society" ist "societies" 

Inhaltlich könnte man hier und da noch Dinge ändern, aber das musst du wissen.

Kommentar von Alexderboss97
26.11.2015, 23:58

Ich wollte mit "an Immigration can takes with" sagen, dass eine Immigration diverse Probleme mit sich bringen kann, aber ich weiß nicht wie ich das formulieren soll.

0

Was möchtest Du wissen?