Ist das richtig? Wenn nicht könn ihr das verbessern?

...komplette Frage anzeigen

5 Antworten

Dear Miss Cayci, In this email I want to tell you about my hobbies. My hobbies are table tennis and soccer. I like to table tennis because it makes so much fun. I play tennis for 2 year and I'm in a table tennis club,too. My training is every Wednesday and every Friday and I don't play alone, often I play with my friends or cousins. You need a table, tennis plate, a net, a tabletennis racket and an opponent. Also I play soccer. I love to play football, because you have to be fast. I play soccer only for fun with my cousins. Also ich bin mir nicht so sicher ob meins alles so richtig ist,aber ich hoffe ich konnte dir helfen,

Du hast mir ganz viel geholfen danke

0
@Enes40

Du bist mein Held 1000000000000000mio. mal DANKE

0

Tut mir leid, aber die haelfte davon ist falsch da hab ich keine lust das zu verbessern :D

Dear miss Cayci, This is a email about my hobbies. My hobbies are table tennis and soccer. It is fun,because they must concentrate.I'm in a table tennis club.I have played table tennis for 2 years. I play table tennis every Wednesday- and Friday-. I play it with my friends or my couusins. For it, you need a table tennis plate, a net, a tabletennis racket and an opponent. I play soccer too.It is fun too,because you have to be fast. I don´t play soccer in a club.I play soccer with my cousins.

die striche - bei Wednesday und Friday sollen bedeuten das da kein "s" hin kommt.

bitteschön ;-)

1000000000000mal DANKE

0

Dear Mrs. Cayci,

This is an email about my hobby. My hobbies are table tennis and soccer. They are fun (kein Komma)because I have to concentrate when I do them (Nicht deine Hobbies müssen sich konzentrieren sondern du!)

I'm a member in a table tennis club. I have been playing table tennis for 2 years. I play table tennis every Wednesday and Friday. I play with my friends or my cousins. To play tennis, you need a **table tennis table, a net, a table tennis racket and an opponent.** I play soccer too. It is also fun (kein Komma) because you have to be fast. I don´t play soccer in a club. I soccer with my cousins. (S-P-O)

;-| AstridDerPu

Da ist noch eine Meeeenge zu verbessern.

Der Satz: - It is fun, because they must concentrate - It is fun, weil sie sich konzentrieren muessen.- macht gar keinen Sinn.

Die Uebersetzung von "qasim" ist o.k. hat aber auch noch sehr viele Fehler.

Was möchtest Du wissen?