Industrielle Revolution-Text in Englisch mit Vor und Nachteilen`?!

2 Antworten

Auf die Schnelle:

The Industrial Revolution had a negative impact on England and its citizens. Although the revolution is creating jobs and capital, I believe there are more negatives then positives (alternativ advantages / disadvantages). If there were no revolution our country would be much cleaner and there would be more food. The negative effects of the Industrial Revolution greatly harm England’s resources for upcoming generations. The revolution caused overcrowding

kein Komma and damaged the environment greatly (Word, Position). If we want our children to have a better life then ours (---) we must slow this Industrial Revolution. The environment is being effected greatly (s.o.). Pollution is increasing rapidly**, so much that** on some days all I can see is smoke in the sky. Pollution in water is also a negative of the revolution. Overcrowding from all the immigrants coming from other countries creates bad working and living conditions

neuer Satz

this also adds to the pollution. Although the revolution is viewed as a great thing by many hier fehlt etwas, I view it as a negative impact on England. Our country is overcrowded - kein Komma and very polluted due to this revolution

neue Satz

it must stop

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu .

Da sind alle wichtigen Punkte drin! Kürze doch das: http://tinyurl.com/94swt

Einfach streichen, streichen, streichen und zusammenfassen und Sätze vereinfachen und statt komplizierter einfache Wörter einsetzen und...

Was möchtest Du wissen?