Immigration in Great Britain- warum so viele?

2 Antworten

Es ist näher, in der EU (noch) und man spricht auch Englisch, was sehr leicht für alle ist. In die USA kann man derzeit fast nicht einwandern, außer man hat eine Greencard gewonnen. 

Ok, danke auf jeden Fall. Aber es gibt auch die Möglichkeit die Greencard so zu bekommen, wenn man z.B. einen Job dort hat oder Familienangehörige oder so. Und wurde die Greencard nicht sogar eingeführt, um mehr gut ausgebildete Leute in die USA zu holen?

0

England war ein großes Kolonialreich  mit Kolonien in Afrika, Asien, Australien, Nordamerika und der Karibik. Viele sind durch das Commonwealth verbunden.

Wenn meine Eltern Ausländer sind, aber ich hier geboren bin, was ist meine Kultur?

Mit den regressiven Aspekten der Kultur meiner Eltern kann ich nicht sonderlich viel anfangen, daher gibt es oft große Konflikte zwischen meinen konservativen, orthodox-christlichen Eltern und mir, einem schwulen, linksliberalen Atheisten.

Genau genommen hat mich meine deutsche Bildung am stärksten geprägt, weil ich dadurch kritisches, analytisches Denken gelernt habe. Ich wurde über deutsche Geschichte gelehrt, deutsche Kunst, deutsche Denker und Dichter, Literatur, Politik etc., aber meine Vorfahren haben all das ja nie erlebt.

Ich bin der Erste in meiner Familie, der in Deutschland aufgewachsen ist, also wie soll ich mich dann mit der deutschen Geschichte identifizieren, wenn meine Vorfahren auf einem fernen Kontinent lebten während das alles passierte?

Zudem sieht man auf den ersten Blick, dass ich einen Migrationshintergrund habe.

Was ist dann meine Kultur?

...zur Frage

Englisch Referat Immigration history of australia Powerpoint?

Immigration of australia 1. Folie Structure first i want to tell how the aborigines came to Australia. after that i tell you why the great Britain took convicts to Australia. At third i tell you something about the gold rush era. My forth theme is about the immigration after ww2. last but not least i tell you something about the refugees in Australia. 2. Folie Aborines The first aborines came from a old continent called sunda with boats over the small sea 70000-30000 ago (bild ist eingeblendet mit den kontineneten) 3. Folie Convicts In great Britain all prisons where full so they took the convicts with ships to Australia. in 1787 11 ships with 1350 people arrived at Sidney cove after few years the convicts where but they can't go back because of this they remained in Sydney and build there own houses and founded a the Australian colony. from 1787 to 1868 165000 arrived in Australia 4. Folie Gold rush era The discovery of gold, beginning in 1851. from 1851-1861 the population had grown from 437,655 to 1.1 million people. the population was high enough to get independent in the year 1901. 5. Folie Immigration After ww2 After ww2 the Australian people was scared that a enemies like Germany or Japan was much stronger than them they self because of this they decided to get more inhabitants. Australia said the hole Europe that they can move to australia to live there. from 1960 the population has grown from 6 million to 24 million in 2015 6 Folie Refugees today because of the wars in Syria and Africa are millions of million people run in saves countries but countries like Australia don't want to pay for the refugees. if a boat full of refugees arrived at the Australian coast the coastguard and the military just send the refugees back.

Verbesserungsvorschläge? (sind nur stichpunkte)

...zur Frage

Übersetzung Englisch --> Deutsch

Hallo, brauche unbedingt bitte eine Übersetzung von Englisch zu Deutsch von diesem Text:

The importance of the Anglo-American special relationship depends upon which end of the telescope you view it through. It's a big deal in Britain. But the term "special relationship" is almost entirely foreign to American ears. After all, the United States is increasingly Hispanic and increasingly wedded economically to Asia, and is bound to shift or at least broaden its longtime alliances. Aside from its friendship with Britain, the world's only superpower will naturally have a number of extraordinary bilateral relationships: with Japan and China (the two largest holders of U.S. debt), Saudi Arabia (oil) and Mexico (the single largest source of U.S. immigrants), to name just a few. It's no accident that Hillary Clinton's first trip abroad as secretary of state is not to Europe—the traditional destination—but to Asia.When Blair spoke of "post-empire malaise," he saw the need for Britain to become "as confident of its future as it once was of its past." And why not? Battered though they both are these days, the ancient City of London is the equal of Wall Street. The great English universities are still among the world's finest. The Palace of Westminster houses what is still "the mother of Parliaments." Immigration has brought a new vibrancy to all corners of British life. There's no reason why confidence should be in short supply—a fact that Brown seemed to recognize two years ago when he launched a now dormant "Britishness" campaign and spoke of setting down in writing "the values, founded in liberty, which define our citizenship and help define our country."

America has moved on. In his Inaugural Address, Obama said, "Know that America is a friend of each nation and every man, woman and child who seeks a future of peace and dignity." His sole reference to Britain was the defeat of its troops by George Washington. Britain should move on, too.

Danke schonmal im Vorraus.

PS: Den Inhalt wiedergeben würde im Notfall auch gehen.

...zur Frage

Auswanderungsagenturen in Deutschland

Wer kennt Auswanderungsagenturen, die sich auf Kanada, Neuseeland und die USA spezialisiert haben, hier in Deutschland? Oder kann sogar eine empfehlen? Das Migration Bureau ist mir bereits bekannt. Scheint mir aber nicht vertrauenswuerdig. Danke fuer eure Hilfe!

...zur Frage

Was heißt Immigration, und was Emigration?

migration

...zur Frage

Immigration USA 1820 - 1840

Die Einwanderung in die USA wird immer erst ab dem Jahre 1845 erklärt. Warum aber gab es VOR 1840, sagen wir, 1820 - 1840 so WENIGE Einwanderer?

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?