Ich suche einen bestimmten Songtext in koelsche Platt?

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Das Lied dürfte " ich möch zofoos noh Kölle jonn" heissen von de Black Fööss

Lyrics to Heimweh Nach Köln by Bläck Fööss:

Heimweh nach Köln

En Kölle am Rhing bin ich jebore, ich han - un dat litt mir em Senn - ming Muttersproch noch nit verlore, dat es jet, wo ich stolz drop ben.

Wann ich su an ming Heimat denke un sin dr Dom du vör mir ston, möch ich direk op heim an schwenke, ich möch zo Foß no Kölle jon, möch ich tirek op heim an schwenke, ich möch zo Foß noh Kölle jon.

Ich han su off vum Rhing jesunge, vun unserm schöne deutsche Strom, su deutsch, wie he ming Leeder klunge, su deutsch bliev Kölle met singem Dom.

Wenn ich su an ming Heimat denke un sin dr Dom du vör mir ston, möch ich tirek op heim an schwenke, ich möch zo Foß no Kölle jon, möch ich tirek op heim an schwenke, ich möch zo Foß noh Kölle jon. http://www.free-lyrics.org

Un deit dr Herrjott mich ens rofe, dem Petrus sagen ich alsdann: "Ich kann et räuhich dir verzälle, dat Sehnsuch ich noh Kölle han".

Wenn ich su an ming Heimat denke un sin dr Dom du vör mir ston, möch ich tirek op heim an schwenke, ich möch zo Foß no Kölle jon, möch ich tirek op heim an schwenke, ich möch zo Foß noh Kölle jon.

Un looren ich vom Himmelspözje der eins he op ming Vatterstadt, well stell ich noch do bovve sage, wie jän ich dich, mi Kölle, hat.

Wenn ich su an ming Heimat denke un sin dr Dom du vör mir ston, möch ich tirek op heim an schwenke, ich möch zo Foß no Kölle jon, möch ich tirek op heim an schwenke, ich möch zo Foß noh Kölle jon.

Alaaf us Kölle

frag doch mal im Stadtanzeiger oder in der Rundschau, da gibt es doch in beiden Zeitungen Leserbriefrubriken und es gibt sicher viel alt Köllsche die dat Lied noch kennen.

Was möchtest Du wissen?