ich suche ein lied aus den 80ern ...

...komplette Frage anzeigen

5 Antworten

Lenny Krawitz - Fly away?!

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von dresdenlove
05.10.2011, 22:03

nee war ein andres ...habs inzwischen gefunden aber danke trotzdem fürs antworten :)

mein vati hat die englische textstelle falsch verstanden weil er kaum englisch kann deswegen war meine frage glaub ich auch doof erklärt irgendwie xD

0

Bad Boys Blue haben einen Song in den 80ern gemacht, wo jemand hustet - weiß leider nicht den Titel

Aerosmith-Fly away from here...war aber sicher ned 80er..

05.10.2011, 22:04

nee war ein andres ...habs inzwischen gefunden aber danke trotzdem fürs antworten :)

mein vati hat die englische textstelle falsch verstanden weil er kaum englisch kann deswegen war meine frage glaub ich auch doof erklärt irgendwie xD

0

Es könnte LENNY KRAVITZ sein mit FLY AWAY Songwriters: Johnson, Joseph / Highfield, Brandon / Allen, Terry Keith

I wish that I could fly Into the sky So very high

Just like a dragonfly

I'd fly above the trees Over the seas in all degrees To anywhere I please

Oh I want to get away I wanna fly away Yeah yeah yeah Oh I want to get away I wanna fly away Yeah yeah yeah

Let's go and see the stars The milky way or even Mars Where it could just be ours

Let's fade into the sun Let your spirit fly Where we are one Just for a little fun Oh oh oh yeah!

I want to get away I wanna fly away Yeah yeah yeah I want to get away I wanna fly away Yeah yeah yeah

I got to get away Girl I got to get away Oh oh oh yeah I want to get away I'll fly away Yeah (with you) yeah yeah Oh Yeah !

I want to get away I wanna fly away Yeah (with you) yeah yeah I got to get away I want to get away (4x) Yeah I want to get away I wanna fly away Yeah (with you) yeah yeah I got to get away I want to get away (4x) Yeah I want to get away I wanna fly away Yeah with you

Read more: http://artists.letssingit.com/lenny-kravitz-lyrics-fly-away-qflqtvj#ixzz1ZwI5dGRT LetsSingIt - Your favorite Music Community

05.10.2011, 22:03

habs inzwischen gefunden aber danke trotzdem fürs antworten :)

0

Bin mir nicht sicher...

meinst du das hier?

http://video.google.com/videoplay?docid=-7479272513187611384

05.10.2011, 22:04

0

Was möchtest Du wissen?