Ich schreibe morgen eine Englisch Arbeit!

...komplette Frage anzeigen

6 Antworten

Find musst du mit i think ersetzen, außerdem word, v.a. am schluss die letzten 10 argumente oder so, nicht klar, was du jetzt damit sagen willst, ob du das gut findest oder schlecht, außerdem finde ich es sind zu viele argumente. Lieber ein paar wenige die du länger ausführst und erklärst als 100 von denen man sich nur 2 merkt

Find ich ziemlich gut aber schreib noch etwas über die verschieden Sportarten also die Unterschiede zwischen USA und Deutschland :))

'...because they've got a dress Code.' '... In my Opinion the grade F-A in the US-Schools Are better than in our School System. 'I prefer the Lockers in US-Schools, because they are bigger and they haven't got to pay for their lockers. In the US, they've got Health as a subject and the Same timetable everyday. From Monday to friday. As distinguished from Germany, were the School Systeme ist completly Different, which you can also See in the commencement of School and the holidays. ...'

So würde ich's schreiben :) ist bisschen höheres englisch und ich hoff ich hab jetzt kein mist geschrieben :)

Ich finde es sprachlich sehr abgehackt und eingedeutscht. Kann sein das ihr einfach noch nicht soweit seit aber Versuch nen paar mehr connectives zu verwänden(therefore, moreover, in addition to, etc)

I would not like to visit (---) US - Schools kein Komma because they have a dress code.

I find (---) grade A - F in the US - Schools better than here.

In comparison

Komma I Like the lockers in US - Schools more

kein Komma because they are bigger and they (wer?)
don't need to pay for their locker. The subjects are different than in German - Schools. Health is a subject in (---) US - Schools. (---) US - Schools have the same subjects everyday and their have the same timetable from monday to friday. (---) American and German Schools begin at different times. (---) US - Schools don't have Fall holidays. What do you think about US and German - Schools?

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

Dankeeee für diese hilfreiche Antwort aber wieso hast du am Anfang find fett gedruckt? ist das falsch?

0

Und was heißt (---) ? :D

0

und was ist bei comparison falsch? :D

0

was ist falsch bei their have?

0

So an alle, ich habe den Text etwas verändert und wollte wissen ob er jetzt gut ist? Hier: I would not like to visit US - schools because they have a dress code. I think grade A - F in US - schools better than in our school system. In comparison I like the lockers in US - Schools more because the lockers are bigger and the students don't need to pay for their locker. The subjects are different as in German - Schools. Health is a subject in US - Schools. US - Schools have the same subjects everyday and they have the same timetable from Monday to Friday. I think that isn't good because I think that is boring. American and German Schools begin at different times and I think German schools start early. US - Schools don't have fall holidays and I think that isn't good. What do you think about US and German - schools?

Was möchtest Du wissen?