Ich möchte Bayrisch lernen...

6 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

eiso wenn du boarisch leana mogst dann schaust da am bestn a ba filme o wos boarisch ren, aba ned so oan blädn film wo koana richtig boarisch red, weils des olle ned richtig kennan. :) i dad da ja heyfa aba i kenn mi mit Skype ned aus :/

Ja des hab I auch scho gedacht...Mh schade,hast du evtl. Facebook ?

0

Ist aber nicht leicht bayrisch zu lernen,ich würde es dir ja gerne beibringen,am besten auch altüblich übers Telefon.Ich glaube das es nicht schlecht ist wenn du mit jemanden sprechen kannst der bayrisch spricht.Willst du mehr Info von mir ,dann kannst du mir gerne über Freundschaftsanfrage antworten.Find ich ja super ,wenn jemand barisch sprechen lernen möchte.In München sprechen ja auch die wenigsten noch die bayrische Sprache.

ich wa bereit, a iba skype, ich red owa aina oberpfälzischs altbayrisch, also koi rechts münarisch fallst des hom wüllst, woa? Ich kumm dou her, wou ma sagt, bayern dan baaln..