"I can be your boy and you can be my girl" - weiss jemand wie dieses Lied heisst und von wem es ist?

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

http://www.youtube.com/watch?v=_cEgsqwnue4

Martin Solveig feat. Dragonette- Boys & Girls

Danke, das ist genau das lied, nach dem ich gesucht hatte :)

0

Suche "aktuelle" Pianisten

Hallo Leute,

in letzter Zeit höre ich immer öfter Klavierstücke. Dabei gefallen mir persönlich neuere Lieder besser (die letzten 50 Jahre bis heute). Klavierstücke von Mozart & Co finde ich auch nicht schlecht, aber das trifft nicht ganz meinen Geschmack.

Leider muss ich immer auf Youtube irgendwelche Schlagwörter eingeben um überhaupt etwas zu finden - da ich fast keine Pianisten kenne. Yiruma und Maxence Cyrin sind die einzigen Namen die ich in dem Genre überhaupt kenne. Aber das ist auch genau die Richtung die ich suche.

Kann mir jemand ein paar große Namen aus dem Genre nennen? Vor allem welche, die den genannten ähneln?

Danke (:

...zur Frage

wer kennt den interpret von "close my eyes"?

ich suche seit bestimmt 5 jahren das lied. bzw. ich habe es als mp3, es heißt "close my eyes", aber ich habe keine ahnung, wer der interpret ist.

es fängt an mit einem "blubbergeräusch", falls man es so nennen kann, dann kommt eine recht eingängige gitarrenmelodie (alles im rock-style) und das fängt ein mann an zu singen, recht jung denk ich und nicht besonders tief. ich schreibe mal den text auf, den ich versteh (WENN es richtig ist haha):

from the studio to the salutory (?) in a one way ... her blue eyes mirrored the sun close to the sun and the eve of the sunrise ..... whispering remember

REFRAIN: stay awake to watch you sleep i close my eyes ... frequencies it's time you told me you can staaay all night(?) be fine and you can not lose(?) save your breath the best ... ... for this love

i lost in the letter line (?) i reach for the delicate line and we're heading.... .... when you beat around and push said we're going down and it won't be too long in my last moment i can wish and i can turn you on

vielen vielen dank für jeden tipp!!!!

...zur Frage

Lied gesucht carry on carry on?

Hallo,

Ich suche ein lied das im refrain mit "come carry on come carry on ......" anfängt.

Mit dem carry on bin ich mir eig sicher aber nicht 100% mit dem come könnte auch and oder so sein.

Das lied müsste in die Rock Richtung gehen und hört sich an wie der rafain von "Open Your Eyes von Guano Apes" nur ein bisschen ruhiger. Der oder die Sänger ist/sind männlich.

...zur Frage

Kann mir jemand den deutschen songtext in deutsch übersetzten, bitte?

I never noticed how my heart could beat so loud When I think of you And I can't focus now, got my head up in the clouds When I think of you My heart's so lost in all the chaos It's got me crazy With the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Everything you do is so fresh and brand new That I can't help This crush on you, I wanna be the breakthrough Kind of love to you Sparks are flying like butterflies and I'm so high On the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind And I wanna rewind, over and over a thousand times

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Oh I think that we, that we were meant to be Oh I think that we, that we were meant to be

...zur Frage

Was heißt soulja boy kiss me thru the phone auf deutsch?

hallo!

kann mir mal jemand den songtext übersetzten ohne programm oder so? und vor allem deutsch und nicht gemischt mit englisch!! kurz gesagt in eigenen worten übersetzen! währe auch eine grosse hilfe für andere leute! gegooglet habe ich aber nix besonderes gefunden! alles durcheinander und so und das versteht man nicht!!!

danke schon mal

Baby you know that i miss you I wanna get with you Tonight, but i can't now Baby girl and that's the issue Girl you know i miss you I just wanna kiss you But i can't right now so baby Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) I See you later on Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) See you when i get home

Baby i know that you like me You're my future wifey Souljaboytellem' Yeah you can be my bonny I can be ya clyde You can be my wife Text me, call me I need you in my life Yeah all day Everyday i need ya And eveytime i see ya My feelings get deeper I miss ya, i miss ya I really wanna kiss ya But i can't 678 triple 9 8212

Baby you know that i miss you I wanna get with you Tonight, but i can't now Baby girl and that's the issue Girl you know i miss you I just wanna kiss you But i can't right now so baby Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) I See you later on Kiss me through the phone (Kiss me through the phone)

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?