hilllfe dringeeennnd :::::?

6 Antworten

Müsste es nicht "soccer club" heißen? Außerdem "founded". Dann nach dem Punkt groß weiter: They play (ohne s). Championship ohne das zweite c. Nach five times ein Komma? Mehr fällt mir nicht auf, aber die drei Minuten füllst Du damit noch nicht, oder?

45

Klick Dich doch mal durch die Website des VfB Stuttgart. Da gibt es auch einen Abschnitt zur Historie. Du könntest auch erklären bzw. übersetzen, was die Abkürzung VfB bedeutet.

0

'SchwarzerTee' hat eigentlich schon alle Fehler genannt. Ich würde allerdings am Anfang sagen 'I am going to talk about...'

3 Minuten füllt dein Beitrag aber sicherlich nicht, da muss schon ein bisschen mehr her ;)

they are playing nicht Plays their Trainer

Morgen eine Englisch Arbeit!

Also ich schreibe morgen eine Englisch Arbeit und ein teil der Arbeit wird es sein, eine eigene Meinung über das Thema ''A year in a US High School'' zu schreiben, deswegen wollte ich fragen ob mein Text okay ist. Hier der Text (Eigene Meinung): I would not like to visit US - schools because they have a dress code. I think grade A - F in US - schools better than in our school system. In comparison I like the lockers in US - Schools more because the lockers are bigger and the students don't need to pay for their locker. The subjects are different as in German - Schools. Health is a subject in US - Schools. US - Schools have the same subjects everyday and they have the same timetable from Monday to Friday. I think that isn't good because I think that is boring. American and German Schools begin at different times and I think German schools start early. US - Schools don't have fall holidays and I think that isn't good. What do you think about US and German - schools?

...zur Frage

Vorstellen in Englisch(7.Klasse) - Suche gute Wörter zum einbauen; Hilfe gesucht!

Ich gehe in die 7. Klasse und wir müssen uns in 4-5(jenachdem) Tagen vorstellen. Ich habe schon etwas; Hello at first. My name is Celia, but many people call me Lia. ... is my surname. I spell that --*-.. I live in a little village near ..., it's called .. and the street name's Eigerstrasse. I'm German, but i live already 4 years in Switzerland. I'm 12 years old, but in four months i'm 13. My birthday's on the 15. (of.?) april. I don't look often TV, because i don't like it to sit on the couch and look something stupid. I like the nature more. My best friend - Lilli live in .., that's why we don't see us much. I have one sister, her name's Antonia and her short name's Tona or Deytona...

Hat jemand noch gute Wörter zum einbauen oder sonst? Ich meine zum Bsp. often, much, few, already.. Und ich will nicht einfach schrieben; My favourite colours are green, my favourite food is.., my favourite band is.. Oder auch Satzumstellungen. Wenn jemand noch grammatische Fehler hat, bitte sagen! Im Vorraus schon danke für jede Hilfe.

...zur Frage

Kennt ihr interessante Präsentationsthemen?

Hei,

ich habe jetzt 14 Wochen Ferien und wollte ein paar Präsentationen für die Schule vorbereiten. Die Themen sind nicht vorgegeben. Habt ihr vielleicht ein paar Ideen??

Lg

...zur Frage

Ist meine Zusammenfassung (Summary) richtig geschrieben?

Der Text:

Plimsolls

Over 100 years ago, the first sports shoes

were called “plimsolls”. They were very simple – the left

foot and the right foot were the same!

Sports shoes from Germany

In 1924, Adi and Rudolf Dassler, two German brothers, started a sports shoe

company in a small village in Germany. They called the company Adidas. Their

shoes were for athletes. They were the best sports shoes in the world and they

were soon famous.

Trainers and fashion

Then in the 1950s a famous, young American actor, James Dean, wore trainers,

jeans and a T-shirt in a film. Trainers were now “in” – and cheap. Soon, young

• people everywhere wore trainers (and jeans) too.

Hi-tech trainers

In the 1960s and 70s, Nike, Adidas and other companies started making hi-tech

trainers. These shoes were very comfortable – but sometimes also very expensive.

Today, the price of a pair of trainers can be over $100.

Meine Zusammenfassung (Summary):

The article „the history of trainers“ is about the history of trainers.

The first sports shoes ever made were called plimsolls, the left and right foot were the same.

Two German brothers Adi and Rudolf Dassler, started a sports shoe company in Germany,

in 1924 and called it Adidas, they made shoes for athletes, and became very famous.

James Daen a young American actor wore trainers in a film,

the trainers became „in“ and cheap. Young people started to wear trainers.

Nike, Adidas and other companies made hi-tech trainers in the 1960 and 70s.

They were very comfortable, and very expansive, even today they cost over 100$.

...zur Frage

Ich schreibe morgen eine Englisch Arbeit!

Also ich schreibe morgen eine Englisch Arbeit und ein teil der Arbeit wird es sein, eine eigene Meinung über das Thema ''A year in a US High School'' zu schreiben, deswegen wollte ich fragen ob mein Text okay ist. Hier der Text (Eigene Meinung): I would not like to visit the US - Schools, because they have a dress code. I find the grade A - F in the US - Schools better than here. In comparison I Like the lockers in US - Schools more, because they are bigger and they don't need to pay for their locker. The subjects are different than in German - Schools. Health is a subject in the US - Schools. The US - Schools have the same subjects everyday and their have the same timetable from monday to friday. The American and German Schools begin at different times. The US - Schools don't have Fall holidays. What do you think about US and German - Schools?

...zur Frage

VfB Stuttgart Einlaufmusik?

Eigendlich ist es mehr so eine Melodie meistens kurz vor Spielanpfiff läuft um es ein bischen spannender zu machen, so Bassähnlich, und verändert sich fast nicht.. Es ist aber nicht - The Prodigy - Climbatize

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?