Hilfe! Englisch! Satzbildung, Texte, usw...

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

In 2003 Kommathe USA was fighting in a war against the Iran and France did not help them. The House of Representatives renamend (---) French fries as “freedom fries“ in all their restaurants because they wanted to apologize. (Wer wollte sich bei wem entschuldigen? Das US Repräsentantenhaus hat den Namen in freedom fries geändert, weil es sich entschuldigen wollte?)

The French embassy in Washington D.C. made no comment because they were a little bit surprised about this decision. A spokeswoman of the French embassy said: “They come from Belgium anyway!“ After the war in 2006 Komma the House of Representatives changed the name in the restaurants back to “French fries“.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

aisaki 06.03.2014, 20:32

Wie findest du sonst meine Sätze?

0

Ich hab vergessen zu erwähnen, dass die Wörter vorgegeben waren

In 2003, the USA were fighting in a war against the Iran and France did not help. The House of Representatives renamend the French fries as “freedom fries“ in all their restaurants because they wanted to apologize. The French embassy in Washington D.C. made no comment because they were a little bit surprised about this decision. A spokeswoman of the French embassy said: “They come from Belgium anyway!“ After the war in 2006, the House of Representatives changed the name in the restaurants back to “French fries“.

aisaki 06.03.2014, 20:27

Aber findest du, dass die Satzbildung bzw. der Text gut ist?

0
benedictbatched 09.03.2014, 21:21
@aisaki

Ich habe den Text korrigiert, von daher ist die Satzstellung jetzt richtig :p

0

Was möchtest Du wissen?