Hat jemand Erfahrung mit der Stornierung eines Fluges bei Travel2be/Travelgenio?

2 Antworten

Nun ja, was soll ich sagen, außer dass du selber schuld bist. Genau dafür sind WIR im Reisebüro da, damit sowas NICHT passiert.
Und wenn es passiert, dann haben auch WIR die nötigen Kontakte, damit du deinen Flugpreis hättest zurück erstatten bekommen.

In deinem Fall heißt das nun - falls der Onlinevermittler dir das Geld nicht zurück erstattet - der Gang zum Anwalt.

Hallo FireMelody, natürlich können wir Ihnen bei Ihrer Buchung behilflich sein. Bitte senden Sie uns eine E-Mail an customer.service@travelgenio.com mit allen Ihren Fragen und wir setzten uns mit Ihnen umgehend in Verbindung. Mit freundlichen Grüßen

Vielen Dank. Ich habe mich schon gestern bei Ihrer Zentrale in Madrid gemeldet und die Antwort bekommen, dass ich mein Geld in kürze wieder bekommen werde. Noch ist nichts da, also werde ich bis Freitag warten. 

0

Kann mir jemand den deutschen songtext in deutsch übersetzten, bitte?

I never noticed how my heart could beat so loud When I think of you And I can't focus now, got my head up in the clouds When I think of you My heart's so lost in all the chaos It's got me crazy With the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Everything you do is so fresh and brand new That I can't help This crush on you, I wanna be the breakthrough Kind of love to you Sparks are flying like butterflies and I'm so high On the spell you cast, it all happened so fast Goodbye to loneliness And when I close my eyes, you play like a movie in my mind And I wanna rewind, over and over a thousand times

You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer and You are the star of my daydreams Everything you are is my reverie Can you feel my heart when you're moving closer and closer? Oh I think that we, that we were meant to be

Oh I think that we, that we were meant to be Oh I think that we, that we were meant to be

...zur Frage

kann man reisepass,flugticket und kreditkarte bedenkenlos im 4sterne hotel in thailand im zimmer lassen oder ist das fahrlässig?

was macht ihr mit den ganzen wertsachen ?

ich hab kein lust jedes mal mitzuschleppen wenn ich ans strand gehe , abends ausgehe oder bei den vielen aktivitäten wie schnorcheln , kanu fahren usw

ich hab in vielen foren gelesen wenn was im hotelsafe/zimmer geklaut wird hafte ich dafür selber in thailand

...zur Frage

Hallo, ich habe am Dienstag meine mündliche Prüfung und wollte mal fragen ob hier jemand vielleicht meinen Text kontrollieren kann?

Today I want tell you something about Holidays. Personally when i get older I don't like travel to other countries because i'm so far away from my friends and i'm afraid to missing out important things. Anyway I travel with my family to different countries, in early life i travel to the Netherlands on a camping ground i can't tell anything about the trip because I can't remember. At the age of 6 i was in Turkey with my hole family, we were in Antalya we stay for 2 weeks. That was a nice time for me and everyone was happy. The hotel was so nice and we had such a great time together. There are so funny memories for example I was afraid of a taxi and we must drive with it to came to the city and it was a party taxi and my mother was sitting next to me and i said "mom you can move closer to me" i said this because i was so afraid. The weather was nice it was very hot and because of this i can't eat so much i dont know why and when we go to the dinner i'm only eating 5 or 6 pieces of melon. That was such a great time. When i was 14 I travel for the second time to turky and we were in the same Hotel, i was with my uncle and my aunt and 2 friends from my uncle. That was a nice time too, but I have noticed that something isn't good, i miss my friends and after four days or so i want back home because they told me on Whatsapp so great things what they did and that sounds so funny. But all in all it was a great trip to turkey. At the age of 15 my mom asks me whether I want to go to Italy with her and her partner. And i must be honest I have advised 2 weeks and asks my friends would you travel to italy if you were me and they said Joyce why you are thinking about that? Yes of course i would travel.. At the end my desicion was yes and i must say that i had a great time in Italy.. We drive with a bike trough the city, we took part in a guided tour of the city Sienna. And we saw many sights for example the leaning tower of pisa. In the easter Holidays i will travel to the north sea with my family and my best friend Joan. And i'm very glad because Joan is with us. And in the Summer Holidays i will travel to turkey with my mother and her partner, i hope we have a great time and i wont miss my friends so hardly. For me the best holidays were the summer holidays because you mustn't think on school and the wheather is actually nice. And when i dont travel to other countries i'm only on the way with my friends. We go swimming, or make a picnic sometimes we camping in the garden. All in all i can say that i love holidays.

...zur Frage

letter of complaint HILFE

Knt ihr mir bitte helfen und mir sagen ob es zu viele Absze sind und ausbessern und sowas halt danke :DD

Bei den Abszen bin ich mir nicht sicher aber meine Lehrerin hat mir mal eins ausgebessert und hat die absze so gelassen und eins dazu keine Ahnung, ich hab so ein Gefl dass es zu viele sind

HIER IST MEIN BRIEF

Dear Sir or Madam, I am writing to complain about my holiday i spent in Irland in your hotel.

Right on arrival, at the Abbeyglen Castle there was no porter. My family and I had to carry our suitcases by ourselves, but we thought the situation was going to get better.

The next day, however was not any better. As we could not visit the sauna and the spa pool than advertised , we got dissapointed because we thought that was going to be the highlight in our stay at the hotel, but everything was under construction.

As expected, we entcounterd another problem. In actual fact we had a wonderful day in the car park but we noticed the camera from our car got stolen and that was a real problem for us.

However, that was not all. We thought it could not get any worse but it did: The nights there were horrible, we could not sleep because the neighbouring disco was too noisy.

It would be very kind if you could, more often take a look at that what you advertise and do in real life because you could anger many costumers this way.

If you take my concers seriously, you change your advertismend and make sure that you dont make promises that you can not keep.

I am looking forward to your prompt reply.

Yours sincerily

Scherin Kat

...zur Frage

Umkreis Frankfurter Flughafen kostenlos parken?

Hallo,

wir fliegen für zwei Wochen vom Frankfurter Flughafen in den Urlaub. Da ich die Gebühren direkt beim Frankfurter Flughafen als relativ hoch ansehe eine kurze Frage:
Wo könnte ich in dieser Zeit mein Auto kostenlos abstellen? Ich meine damit eine Ortschaft im näheren Umkreis von dieser ich dann mit der S-Bahn zum Airport fahren könnte. Relativ sicher sollte die Parkmöglichkeit auch sein. Hat jemand einen Tipp? Es könnten ruhig ein paar Stationen sein.

Vielen Dank vorab!

...zur Frage

Was hat das für eine Bedeutung?

Hallo, ich wollte einfach mal fragen welche bedeutung die 2 Sprüche haben. 1. No rest is worth anything except the rest that is earned. 2.When you want to succeed as bad as you want to breath, then you will be successful Freue mich auf Antworten :)

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?