Hallo, habe ich diesen Englichen Text richtig übersetzt?

...komplette Frage anzeigen

6 Antworten

Orkney islands information: The Orkney islands are a Scottish island group , witch are in the north sea. The biggest is Mainland. The capitol of Mainland is Lerwick and Mainland has a population of 17.500 people. The highest mountain of the Orkneys is the “Ronas Hill”, it’s 449 m high.

Nature: The Orkney Islands have a wonderful nature. You can walk on hills and go through valleys, there is grassland where you can have picnic and other nice things.

Attractions: On the Orkney Islands are so many attractions, the most important of this attractions are the “Italian Chapel”, it’s a very nice chapel, which stands in Lamb Holm on Mainland and the “Old Man of Hoy”, it’s an old, thin and big stone, which looks like a man. It stays on Hoy.

Marco23UK 01.11.2012, 16:36

Ich hab dir zwar das wesentliche korrigiert aber ich würde es umschreiben, weil sich das nicht so toll anhört. ich wohne übrigens in schottland und ich habe leider noch nichts davon gehört. :)

0

•Orkney islands information: The Orkney islands are a Scottish island group , which is situated in the North Sea. The biggest is Mainland. The capitol of Mainland is Lerwick. Mainland has a population of 17.500 people. The highest mountain of the Orkneys is the “Ronas Hill”, which is 449 m high.

Nature: The Orkney Islands have a wonderful nature. You could walk on hills and go through valleys, there is grassland where you could make picnics and do other nice things.

Attractions: There are many attractions on the Orkney Islands. The most important of these are the “Italian Chapel”, a very nice chapel, standuíng in Lamb Holm on Mainland , and the “Old Man of Hoy”, an old, thin and big stone looking like a man. It is found on Hoy.

Auf die Schnelle:

Orkney islands information: The Orkney islands are a Scottish island group , witch are laying in the north sea. The biggest **hier fehlt etwas is mainland. The capitol of mainland is Lerwick and Mainland has a population of 17.500 people. The highest mountain of the Orkneys is the “Ronas Hill”, it’s 449 m high.

Nature: The Orkney Islands have a wonderful nature. You could walk on hills and go through valleys, there is many grassland where you could make picnics and other nice thinks.

Attractions: On the Orkney Islands hier fehlt etwas are so many attractions, the most important of this attractions are the “Italian Chapel”, **it’s a very nice chapel, who stands in Lamb Holm on Mainland and the “Old Man of Hoy”,** it’s** an old, thin and big stone, who looks like a man. It stays on Hoy.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Da Inselgruppe Singular ist klingt Folgendes besser: The Orkney islands is a Scottish island group

situated in the north sea klingt etwas schöner. Darüber hinaus: Vor which (ohne t) kommt im Englischen kein Komma, auch wenn das für uns Deutsche ganz komisch aussieht.

Mainland wird groß geschrieben, wenn es der Name einer Insel ist.

..... You can walk on hills (could ist Vergangenheit oder Konjunktiv, aber man kann ja jederzeit auf den Hügel rumlaufen)... noch mal can make picnics.... und things wird mit g geschrieben (thinks bedeutet er/sie/es denkt)

on the Orkney islands, there are so many attractions... wenn ein Satz mit in oder on beginnt, braucht man im Englischen nach der Ortsangabe ein "there".

Most important of these attractions (auch das Wort "this" hat einen Plural).... which stands in Lamb Holm (erstmal which, weil es ja kein Mensch ist, und dann wieder ohne Komma davor)... auch beim Stein ohne Komma which looks like a man.

It is situated in Hoy (oder on Hoy, wenn es ein Hügel ist, aber dann musst du dasdazu schreiben)

OH nein... Korrekturen:

group of islands which lies in the North Sea. ... The biggst island is called "Mainland". ... the capital of M is... --- is Ronas Hill...

You can walk... much / a lot of grassland ...** where you can have** picnics...

many attractions. PUNKT. The most important of these attractions is... a chapel that sits ... stone which looks like.. It can be found in Hoy.

nicht could, sondern CAN, THINGS, nicht thinks(er sie es denkt), besser als so many attractions ist lots of attractions, vorletzte zeile doppelpunkt vor its, WHICH statt who

Was möchtest Du wissen?