Habe ich Grammatik Fehler drinnen? (Englisch, Bildbeschreibung 3 min Referat)

...komplette Frage anzeigen

5 Antworten

there are** three** teenagers...

three young girls.. (PLURAL-s beachten!!!!)

KEIn KOMMA nach "first girl"

I like the picture because (KEIn Komma) ...

"I" immer großschreiben

reminds me** of last summer**

are wearing warm jackets...

Das wären jetzt die Grammatikfehler. ZU kritisieren an Deiner Beschreibung ist allerdings der fehlende Zusammenhang zwischen Deinen Beobachtungen udn die sehr einfachen Sätze . Und:

WAS ist "very cold"? Wie wahrscheinlich ist es, das jemand Eis im tiefsten Winter isst?

kleiner zusatz tipp am rande.......versuche das wort very nicht zu benutzen wenn du schreibst....es zeigt nur das dein folgende adjektiv schlecht gewählt ist.....

nicht very cold....sondern zB... icy cold, freezing , bitterly cold, extremely cold, chilly usw. usw.

oder nicht very big...sondern....huge, enormous, massive, gigantic, gargantuan, colossal usw usw.

alles ist besser als very

und somit lernst du auch gute adjektive. ...und das bringt farbe und qualität in dein arbeit.

It is coloured photo. It was taken in an ice-cream parlor (= AE; BE = parlour). In the picture there are 3 teenager and an old man. In the foreground I can see different flavors (= AE; BE = flavours) of (---) ice cream. In the background there is a mirror and there are beer glasses. On the left side you can see 3 young girl. Behind the first girl, Hier fehlt ein Wort. is a girl with glasses and blond hair. She is looking away. And (kein Satzanfang) the last girl of the series (Ausdruck) seems to be happy. She is looking into the camera. The old man laughs kein Komma because I think he is looking forward to the money (Welches Geld?). I like the pic

kein Komma because i like ice cream.

This photo reminds me oft (---) last summer. I think it is very cold kein Komma because the girls are clothes jackets. All girls in the pic have blond hair.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

AstridDerPu

in grossen ganzen:

It is a colour photo. It was taken in an ice-cream parlor. In the picture there are 3 teenagers and an old man. In the foreground one can see different flavors of the ice cream. In the background is a mirror and some beer glasses. On the left side you can see 3 young girls. Behind the first girl is a girl with glasses and blond hair. She is looking away from the camera. The last girl of the three seems to be happy. She is looking at the camera. The old man is laughing, possibly because I think he is looking forward to the money** (what money????)**. I like the pic, because** I** like ice cream. This photo reminds me of last summer. I think it is very cold, because the girls are wearing jackets. All the girls in the picture have blond hair.

cmacm 04.12.2013, 17:49

edit: possibly because he is.............doofer fehler :-(

0
Saraundsoo 04.12.2013, 21:02

Dankesehr fütr deine Mühe! :) Was heißt auf Englisch dieser Satz übersetzt?: "Ich glaube der Mann grinst, weil er viele Kunden hat. Mir gefällt das Bild, weil es viele Farben hat und alle einen positiven Eindruck machen."

0
cmacm 04.12.2013, 23:10
@Saraundsoo

I think he is smiling because he has so many customers.

alles klar???

0

NB:

colour photo......nicht coloured :-))

parlor / parlour.....beides geht ....es ist ein ami begriff.....england übernahm es aus usa

Was möchtest Du wissen?