Gothic 2 geht nicht! hilfe

1 Antwort

Geh auf die originale Datei (und nicht die Verknüpfung) und für sie als Admin aus.

R.A.T 3 wird nicht erkannt

Ich habe mir die R.A.T 3 von Mad Catz gekauft. Ich habe den Treiber installiert und die Software. Wenn ich die Software starte erkennt er die Maus nicht (Plug in the device you wish to configure and run the program again).

...zur Frage

Was kann ich gegen die Sperrung tuhen?

Ich habe mir einen Twitter account erstellt.

Und dieser wurde nach kurze Zeit einfach gesperrt: @WiesoG

What happened?

Your account appears to have exhibited unusual behavior that violates the Twitter Rules. To unlock your account, please complete the steps below and confirm that you are the valid account owner.

What you can do:

To unlock your account, you must do the following:

• Pass a Google reCAPTCHA challenge
  • Verify your phone number

When you tap 'Start', Google may collect and use information about you, your device, and browser. View Google's Privacy Policy.

wegen dem hier, obwohl ich nichts getan habe, daraufhin hab ich mir einen neuen Account erstellt, weil ich keine Telefonnummer besitze.

...zur Frage

"Bitte legen sie die Original-CD Gothic II - Die Nacht des Raben ein" Windows 10 erkennt CD nicht, Installation hat aber geklappt?

Lange Geschichte, kurz: ich habe mit Gotic 2 Gold edition auf Amazon bestellt, sie ist heute angekommen und ich habe sie installiert. Ich habe dann den Patch 2.6 und 2.6 fix installiert, doch wenn ich es starten will kommt die oben genannte Meldung. Was kann ich tun? Hat jemand eine Lösung für dieses Problem?

...zur Frage

9klasse englisch HA--Traumberuf

Ich muss für morgen einen Text über meinen Traumberuf schreiben und wollte fragen ob das so richtig ist?

My dream job to be a actor.I like to play different charters and be on a stage.The attentiveness who give the people you is wonderful.In the job you must by heart many scrips. Also you must be openminded for new things. Sometimes you must play with people who you not like,but you must be cool and friendly and take the plunge and adapt.The best thing in the job is when the act are ready and you play it on a stage for many people and after the show all people applaud for you.

...zur Frage

Englische Abschlussprüfung, Verbesserungsvorschläge?

Morgen habe ich meine mündliche Englisch Abschlussprüfung (Realschule, Bayern) und wollte hier mal nach Meinungen und Verbesserungsvorschläge für ein paar der expressions fragen.

"Nice to meet you. First of all, i'd like to introduce myself. My name is xy and what's your name?"

"When is your date of birth?"

"After my graduation im going to attend the further educational college in xy. What are your plans after school?" (suche hier noch ein anderes Wort für attend)

"It's been a pleasure talking to you"

"I look forward to speaking to you again in the future"

Höre gerne weitere expressions oder sonstige Tipps.

...zur Frage

Englisch Hausaufgaben (evt. berichtigen) über work-life-balance?

Work-life balance is a concept for the People to split their time and energy between work and the other important aspects of their life. There is no ideal balance, everyone is different and must find his own work life balance. The right balance for you when you are single will be different when you marry, or if you have children. The right balance for you today will probably be different for you tomorrow. Work-life balance is a daily effort to make time for family, friends, personal growth, and other personal activities.

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?