finde das lied dazu einfach nicht. HILFEEEE just wanna be beside you and be like your best friend Girl ...... love you and want you, i just love you and...?

2 Antworten

the isley brothers - inside you?

Text song Meinung?

[ Verse 1 ]

Hold my hand tight, do not let it go  with tears in my eyes waiting for you Waiting are waiting for you

[ chorus ]

Suicide is heaven's best friend my soul is burning only problems with you Suicide is heaven's best friend  Suicide is heaven's best friend hmhmhmhmhmhm

[ Verse 2 ]

My thoughts are full of bad thoughts I have hardly any good thoughts because not good experience My thoughts break me my soul breaks And our love breaks into a thousand parts

[ chorus ]

Suicide is heaven's best friend my soul is burning only problems with you Suicide is heaven's best friend  Suicide is heaven's best friend hmhmhmhmhmhm only problems with

[ Bridge ]

My heart racing and racing our time racing our love racing you and i we race too fast through life My heart racing and racing our time racing our love racing you and i we race too fast through life

[ chorus ]

Suicide is heaven's best friend my soul is burning only problems with you Suicide is heaven's best friend  Suicide is heaven's best friend hmhmhmhmhmhm Suicide is heaven's best friend hmmmmmmm Suicide is heaven's best friend

( hey ich wollte fragen wie ihr es findet und wie ihr es beschreiben könntet , Bitte ehrliche Meinung ^^ aber nicht so wie scheiß*oder ew usw. )

...zur Frage

Kennt jemand die Bedeutung von diesem Text und was haltet ihr davon?

Kennt ihr dir Bedeutung dieser lyrics und Wie findet ihr sie? Trying to hard can tear two halfs apart You want to find the truth but you just hold it loose Dont aim for the best, just let it come And if doing so, you're already done With finding your one, the one that you want, and with running away from the love that you hunt Locked in a circle, cant get to your soul thats waiting for you outside the hole Be the the escaper, dont play the guard And bring together the soul and the heart.

...zur Frage

Zu welchem Lied gehören die Zeilen?

You don't even need a gun
You don't even need a pill
If you ever wanna die
Fall in love and you'll get killed

...zur Frage

Kann mir jemand korrigieren? googleübersetzer vertrauue ich nicht. wäre echt lieb..?

i want someone to love me but if he just ends up breaking my heart like everyone else its not gonna be worth it but how do u know until u try and like. I like him but idk im scared because last time i got that whole "im not gonna hurt you" bullshit but still happened

...zur Frage

Was heißt soulja boy kiss me thru the phone auf deutsch?

hallo!

kann mir mal jemand den songtext übersetzten ohne programm oder so? und vor allem deutsch und nicht gemischt mit englisch!! kurz gesagt in eigenen worten übersetzen! währe auch eine grosse hilfe für andere leute! gegooglet habe ich aber nix besonderes gefunden! alles durcheinander und so und das versteht man nicht!!!

danke schon mal

Baby you know that i miss you I wanna get with you Tonight, but i can't now Baby girl and that's the issue Girl you know i miss you I just wanna kiss you But i can't right now so baby Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) I See you later on Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) See you when i get home

Baby i know that you like me You're my future wifey Souljaboytellem' Yeah you can be my bonny I can be ya clyde You can be my wife Text me, call me I need you in my life Yeah all day Everyday i need ya And eveytime i see ya My feelings get deeper I miss ya, i miss ya I really wanna kiss ya But i can't 678 triple 9 8212

Baby you know that i miss you I wanna get with you Tonight, but i can't now Baby girl and that's the issue Girl you know i miss you I just wanna kiss you But i can't right now so baby Kiss me through the phone (Kiss me through the phone) I See you later on Kiss me through the phone (Kiss me through the phone)

...zur Frage

Was bedeutet zigazig ha?

Ich habe in meiner Familie eine kleine Diskussion losgetrieben bei der es darum geht, dass in dem Lied "Wannabe" von den Spice Girls immer gesungen wird:

Yo, I'll tell you what I want, what I really, really want So tell me what you want, what you really, really want I'll tell you what I want, what I really, really want So tell me what you want, what you really, really want I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna Really, really, really wanna zigazig ha

Meine frage nun was heisst "zigazig ha"?

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?