English profis gefragt i?

4 Antworten

Spontan seh ich da keine großen Fehler.

Du könntest natürlich sagen "There a movie about this flight."  da es den Film ja noch immer gibt und dann "...directed by..." dann wirkt das Ende nicht so abgehackt.

Und im zweiten Satz statt "The Apollo 13 mission planned to land" einfach nur "The/This mission planned to land..." da ja klar ist auf welche Mission du dich beziehst, wobei das jeder Lehrer anders sieht. 

Apollo 13 launched on Aprill 11, 1970 in Cape Canaveral Florida

"was launched" (passiv) und "April" (ein l)

The Apollo 13 mission planned to land on the moon

was scheduled to land on the moon

one of the two oxygen tanks exploded which forced the crew to fly all the way around the moon,

Nicht falsch, aber irgendwas in mir sagt "...exploded, forcing the crew to fly..." hört sich besser an.

Apollo 13, launched on April 11, 1970 in.....

...however, more specificly, after 55 hours and 54 minutes. One of...

...the way around the moon before being able to return home.

Und das mit dem movie kurz detailliert erklären, sonst kann da keiner was mit anfangen.

bewertung am proofil wäre nett

Wörter die englische Texte "verschönern"?

Hi
Ich schreib morgen eine Englisch Klausur und ich muss eine Analyse von einem Text schreiben. (Wie immer)

Ich bin eigentlich ziemlich gut in englisch. Ich suche daher Wörter die einen Text quasi "verschönern".
Zb. Dass ich nicht in jedem Zusammenhang "very" verwende. (very big; very small; very much etc.)

Ich neige dazu oft die selben Wörter und Satz Anfänge zu benutzen und das macht meine Texte einfach nur Langweilig ( hatte trotzdem immer 12 Punkte in den Klausuren )

Also, hat jemand Seiten wo solche Wörter aufgelistet sind oder ähnliches?

Danke 🙏🏻

...zur Frage

Wie bekomme ich in Deutsch/ Englisch gute Noten?

Nächstes Jahr mache ich meinen Realschulabschluss. Mir ist wichtig, dass dieser gut sein wird. Ich weiß, dass es mir leicht fallen wird, in Mathe und allen Nebenfächern einen Zweier-Durchschnitt zu schaffen. Bei Englisch und Deutsch bin ich mir da weniger sicher. Ich hatte mein gesammtes Leben in Deutsch und Englisch mittelmäßige Noten, ohne jemals dafür gelernt zu haben. Wie lerne ich überhaupt für Sprachen? Vocabeln lernen ist selbstverständlich.

Mfg Jan

...zur Frage

Teleworking Englisch

Hallo zusammen, kann vielleicht mir bitte jemand diesen Text korrigieren oder sagen was ich noch dazu schreiben kann?

Teleworking means working from home using modern technology to keep in touch with your business. Jobs can be relocated to places where it is more attractive, more convenient or cheaper to live. On the one hand, I haven´t contact with my colleagues, no inspiration, no quiet workplace to concentrate and distraction at home. But on the other hand, I have more time for my family, I have my own time-management, less pollution, lower costs, because I doesn´t have to drive with my car, less control and I can pamper myselves if I feel ill. I could imagine to do teleworking, I haven´t contact with my colleagues, this is very shame but my family are more important than my colleagues and all other.

Vielen Danke im Voraus :)

...zur Frage

Findet sich jemand der meinen Text auf Rechtschreibung kontrolliert :) (summary: "Bread on the Water")?

Hier ist der Text:

Stations of the action in "Bread on the water"

In the short story "Bread on the water" by David Lubar occur two teenagers: Andy and Tomy. The action begins in the church. Andy behaves so that he will be kicked out of the church - and his best friend Tommy same time. The two friends launched after a man who tells them that he has already eaten quite a while nothing. Andy makes sure that the man gets something to eat. Thereafter, the two friends go back to church and meet with Tommy's parents. Parents grumble from Tommy because he was kicked out of the church. On the way home sees Tommy as Mrs Linden her son spanking and Mrs Skeffington rushes past the old Mrs Wilming without offering her to take them, even though the old woman has her trouble with walking.

The backgrounds in the short story by David Lubar

The saying "action speaks louder than words" - actions tell more than words - plays a significant role in the short story "Bread on the water" by David Lubar. Andy is when he gives the hungry man to get some food. The crucial difference between words and deeds is the visibility. An act can be seen, and indeed for a long time. Words, however, are often spoken in the wind. For one ear, out the other ear, is often said to words. About deeds can not judge so disparagingly one. When eating the hungry homeless is nothing. He wastes no words. The only thing he says is the end: "Thank you". This one word is much in this moment of the story much more important than action. Andy is again, as he is a generous tip, although the service is mismatched.

Dankeschön ;)

...zur Frage

Was heißt das (Englisch)?

Was heißt 'I love you to the moon and black' ?

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?