Englisch Vortrag, kann ihn jmd kontrollieren ?

... komplette Frage anzeigen

3 Antworten

*Today , I want to present the song One life to you.

*interpretes

*Madcon consists of the two musicians ...

*She was born...

*The interpretes want to impart the following things with this song : ...

*You have to fight/ work hard / must fight in your life to make your ... (work hard ist hier die beste Variante)

*If sometimes something goes wrong , you shouldnt give up and continue to work/ fight

*...however , these mistakes could have been avoidable ... if they had listened to their teachers and parents

*knowing that they could've done better , thinking about the mistakes they've made makes the interpretes sad

*The song is about finding your way through life (And knowing what you want to reach later on) and knowing the values in your life, (bin mir hierbei nicht ganz sicher)which is already hard enough, but still reaching your goals in the end

*It's good to have drems / goals on which you can orientate yourself...

*(This means managing to live in this world)

Ich bin mir nicht ganz sicher ob alles was ich korrigiert habe richtig ist ,aber du machst noch sehr sehr viele Fehler vorallem in der Grammatik , in dem Satzbau und in der Wortwahl.So ist es oft schwer für andere zu verstehen was du ihnen übermitteln willst. 

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von Mrkissen1
19.05.2016, 19:27

Die Sachen von dem anderen Bild :

*Even if sometimes , life gets very hard/difficult and you think that there's no way out , you have to make yourself clear that you only have this life and this life only

*You should not be influenced by the others and keep looking forward to your goals..

*Your life imparts you a message , and that is that you only have this one life and only one chance to get it in a row / live it right.

0

Hallo,

so ist das zu umständlich. Du wirst dir schon die Mühe machen müssen, den Text hier reinzuhacken.

Auf dem zweiten Bild sind z. B. schon mal

you thinks (He, she, it das s muss mit.)

und

- it gives

falsch und müssen korrigiert werden.

Vergleiche:

- Coca Cola (it) gives me the kick. = Coca Cola gibt mir den Kick.

give = dynamic verb

- There is Coca Cola in the fridge. = Es gibt (Da ist) Coca Cola im Kühlschrank.

- There are sausages in the fridge. = Es gibt (Da sind) Würstchen im Kühlschrank.

be = (usually) stative verb

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

naja I want to present und the Singer oder writer nicht interpreters xD und don't give you up you should fight so auf mehr hab ich keine lust xD

Was möchtest Du wissen?