Englisch Text (selbstegeschriebene Geschichte) korrigieren?

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

boy (komma weg) who - I didn't even know - Ist Patricia jetzt tot? Wenn nicht "my name IS"! - beautiful - said about me - Probably - I always had - " and this purely naturally" würde ich weglassen, ergibt sich ja aus dem "always had" - I was beautifully thin - My hips were slight? Was meinst du? - That was the reason why we went - the strange boy (komma weg) who - was waiting for me - Though I -stared at me and left - Was meinst du mit "don't impose"? - we talked again - although I never thought I had a chance / although I never raised my hopes - how he got - but be didn't give up - unlogisch: du hast dir nie hoffnungen gemacht, aber willst nicht mit ihm tanzen? - If I'm going to the dance, it won't be with you - wooden shack - I had been wondering ... until my father told me that he was striking a punching bag -He gets into condition? Was? - I slowly began to regret not going...

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Du weißt schon, dass Doppel-Accounts verboten sind, nicht wahr?

beautiful(am Anfang), und that's what other ....Said about me, nicht over, they probably...., I thought mit t am Ende , I didn't know... 

Das ist mir beim Lesen aufgefallen...

Was möchtest Du wissen?