Englisch Text korrekt? ..

4 Antworten

Hi, Ich berichtige nur die groben Fehler, so dass das Werk wetier auch deins ist. Ich denke´, dass ist in deinem Sinne :-)

1964 my forefather camed to Germany for work, because Germany needed workers at this time. He wanted to earn money and get his family to Berlin. 1969 his family came to Berlin, too and they lived there for a while. They flew back to Turkey for holidays and my grandfather and grandmother got to know each other and they fell in love. They married, but they lived in Turkey for a few months, because my grandmother couldn't move to Germany. Then they moved to Berlin and in 1976 my mother was born. My foreparents and the siblings of my grandfather moved back to Turkey, but my grandfather and his sister wanted to stay in Berlin, because they established their own families. A few years later my aunts and my uncle were born. With 8 years my mother wanted to live in Turkey, because she missed her grandmother. She lived there for 2 years, but she missed her family and she moved back to Germany. When she was 17 she took a vacation in Turkey, where my father has fallen in love with my mother. They got to know each other and a year later they married. My mother had to return to Germany without my father, because he hadn't got his visuum. But a year later he was supported to moving here and they lived together. 1998 I was born and I wanted a little sister and thats why I had been crying every night. 2005 my wish camed true. I got a little sister. Her name is Zehra and she's now 8 years old.

Du solltest nochmal die unregelmäßigen Verben wiederholen - da scheinst du noch ein paar Schwächen zu haben.

Alles Gute für dich :-)

Also, ich hab jetzt versucht, deinen Text mit Anmerkungen zu korrigieren, aber das klappt nicht. Da sind zu viele Fehler. Daher:

1. Ort vor Zeit, ich weiß bescheid! - nimm dir die Regel zu Herzen und stell deine Sätze um. Den Gefallen tu ich dir nicht, damit lernst du nämlich nix. :) Nicht bös gemeint.

2. Es ist "came", nicht "camed", "flew" nicht "flied", "fell" nicht "falled", "were born" nicht "was borned"

3. "my grandfather and grandmother" - kürz ab. "grandparents".

4. Es heißt "got TO knew", schöner ist aber: They met each other.

5. "could'nt"

6. "Then they moveD to" (das Ereignis liegt in der Vergangenheit!)

7. "he siblings of my grandfather " - schöner: "my grandfather's siblings"

8. vor because kein Komma, bitte.

9. nicht they "established" a family. Das ist zu..businessmäßig. They "raised" a family.

10. "A few years later, ..."

11. "At the age of 8, my mother..", "When she was 17, she went on a vacation to Turkey.."

12. "They got to know each other.." (auch dieses Event liegt in der Vergangenheit!)

13. nach to kommt immer ein Infitiniv! Ausnahme: I'm looking forward to hearing.. (Das ist eine Phrase in einem BEwerbungsschreiben)

14. "I was born in..", das zweite I in dem Satz kannste streichen.

15. "That's"

16. "And now she's 8 years old."

17. Kleiner Tipp zum Schluss: Vermeide Shortforms. In der geschriebenen Sprache ist es immer schöner, die Sachen auszuschreiben. :)

Huch.. :)

5.: "couldn't" - da ist mir das Apostroph verrutscht.

0

sry aber den musst du noch gründlich überarbeiten, der is mit so vielen fehlern voll dass ich nicht anfangen kann da was zu verbessern... das is zu viel text

Hilfe bei Sprechprüfung Englisch?

Also, ich habe morgen eine Sprechprüfung in Englisch. Da muss ich mich wahrscheinlich erst vorstellen. Habe erstmal einen Text über mich geschrieben will von euch wissen, ob der Text in Ordnung ist.

My name is x i am a student in y and i'm 17 years old. I was born in ... And lived here since 17 years. I have one little brother and one little sister. My brothers name is ... And my sisters name is ... . They are twins and 2 years old.
My hobbies are read books, painted portraits, inline skating and ride bicycle. In the rest of my freetime i pay attention to my brother and sister.

Würde mich freuen, wenn ich auch Verbesserungsvorschläge macht! :)

...zur Frage

gibts ne seite mit den lösungen vom green line new 5 workbook?

bei google find ich nichts und jetz bitte keine antworten, dass man des selbst machen sollte oder so.

...zur Frage

Hallo ich habe im März meine Englisch-Prüfung, da muss ich etwas über meine Familie erzählen und wollte wissen ob der Text so passt?

Ladies and Gentelmen,

today I would like to welcome you all to my presentation. In my presentation, I will introduce my family to you. My name is Lisa Maier. I am 14 years old and I live in Ersbach. Ersbach is a small town in the south of Germany.

Originally I came from Gräfenhainichen, a city in the east of Germany. Because of work, my family moved here in 2005. At this time I was 2 years old.

At first we lived in Reichenbach, a small village near Ersbach. In this house my grandmother died last year. So we decided to move to Ersbach. Now I live together with my mother and grandfather in a semi-detached house.

Aside from the fact that my grandmother died I would like to tell you something about her. Her name was Karin and she was 72 years old. She was born in 1943 in Jüdenberg.

So we come to my grandfather. His name is Bruno. He is 76 years old and pensioner. He was born in Kasale in 1941. Today Kasale is located in Poland.

My mother's name is Annett. She is 46 years old and works as an Nursing assistant at the Kloster Sießen near Bad Saulgau. She grew up in the former GDR and originally she learned the job of the gardener. When we moved here, she decided to go back to school.

I also have 2 siblings. A big sister, her name is Carolin. She is 28 years old, housewife and married. She already has a little son. His name is Lisandro and he is 4 years old. Her husband is called Roman, 31 years old and a carpenter.

And a big brother. His name is Tim. He is 23 years old and lives in Fronreute. He is a machining mechanic. Few years ago he went to the secondary school in Bad Schussenried.

Finally, I would like to introduce you to our cat. She is called Putzi and is 4 years old.

As soon as I have my secondary school leaving certificate, I would like to make the next higher school-leaving qualification. With this graduation I will be able to start my training as a nurse.

Thank you for listening.

...zur Frage

Englisch Referat über mich und meine Familie! VERBESSERUNG BITTE!

Ich muss ein Referat halten über mich und meiner Familie deswegen wollte ich mal fragen wie ihr das hier findet. Ich würde mich freuen wenn ihr mein Referat verbessert! :))

Mfg. Linda

Hello, my name is Linda G... and I am 16 years old since the 10. April 1997. Now I tell them some things about my family.

I have 1 brother and 1 sister both are younger than me. The name from my brother is Labinot he’s 12 years old. He goes at the Dreifaltigkeits-Mittelschule Amberg. The name from my sister is Shkrute she’s 15, in other words, she enters puberty. She goes to the Luitpoldschule Amberg. My father and my brother have birthday on the same day. My father will be 50.

My mother is 48 years old she has married my father at the age of 25. she couldn't have any children about 7 years. My mother and my father was born in Kosovo. They first went after Kroatia and live there about 4 years because my father has worked there. They live in Kroatia with my oncle and his wife. After 4 years they went to Germany as asylum seekers. First they was in Cham, after then they went amberg. Then I was born.

My family and I live here in Amberg. We life in a beautiful house. At home we speak more Albanian than german. It's very important be able to master his mother tongue, because we visit our home country. We visit every year my related in Kosovo they live in the capital, Prishtina. And we visit Ulqin for 10 days. this is a beach city in Montonegro.

Now I tell them a little about myself and my best friend. In the future i would to work in a büro. I would like have a nice future. The important is that I have a good Job, and a nice family. But first i must have a good school graduation. My favourite hobby is shopping. I love it to buy new clothes. But I have so little money. I'm a stundent and have no money.

I have a best friend. Her name is Isabel she's 15. She has long fair hair. She looks like a Barbie. She is so beautiful. Sometimes she is a bit crazy, but it's very funny. We just laughter every day when we are at school. That's not ok, but we can't otherwise. She is awesome.

THE END.

...zur Frage

MSA Englisch mündlich Prüfung?

Ich habe morgen meine mündliche Prüfung im Fach Englisch. Ich habe schon einen kleinen Text vorbereitet doch es ist zu wenig. Ich muss etwas über mich erzählen 'about me' doh wie gesagt ist es zu wenig und ich habe eventuell auch Satzaufbau Fehler. Wäre schön wenn ihr mir helfen könntet:)

I want to tell you something about myself. My name is (Vorname/Nachname). I'm 16 years old and my birthday is on 06. June. I was born in Germany, Berlin. I have two brothers older than me. One of my Brothers called (Name) and is 20 years old and the other is (Name) and is 18 years old. I have many friends but my best friend is (Name) and is 17 years old. In my free time i going outside with friends or play piano. I go to school. My favorite subjects at school is English, sports, music and art. I come from Turkey from black sea. I would want to draw like even go there because a large part of my family lives there. My favorite color is bordo.

...zur Frage

One Minute Speech in Englisch!

Hallo, ich möchte mich in der Schule freiwillig für ein One Minute Speech melden, da das thema Freundschaft eigentlich nicht schwer ist. habe mir schon mal eine Rede zusammengeschrieben, aber es könnten vielleicht Feler drinstecken. Wäre sehr dankba r wenn es jemand korrigieren könnte. Her ist die Rede:

Im Veronica. Today Ill tell you something about my friends. The name of my best friend is Rita. Our friendship began in 2005. For two years she has lived in Nürnberg, but now she moved to Munich because she studies there. She plays the piano very well, so she visits the conservatory. At the weekend she sometimes comes to Nürnberg and we do something together. We love to go to the cinema, to hear to music and to play poker. We also like to play different kind of music together. I have played the violine since I was six years old, so I can do it very well, too. We play classic, jazz and pop music. Sometimes, we have fights with each other. For these days I have other friends, too. My two friends from school, who`s names are Viktoria and Lena.

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?