Englisch Referat! Ist das richtig so? Gut geschrieben?

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Auf die Schnelle:

Favorites ist ein Eigenname und wird daher großgeschrieben.

The water tower was built in favorites in just 18 months in the years 1898 to 1899 at the highest point in favorites. Word Order

The reason was kein Komma that the water tank at the rose hill was to small. This has the result, that the **high – lying homes in Favorites and Meidling didn’t become more water. The water pressure wasn’t enough.

The first Viennese drinking water pipeline was built by the king to provide them with water from the snow hill area. This area was his summer residence and the water was very good.

He send water rider to bring it to Vienna. A while later he wanted to provide all Vienna.

The opening of the first Vienna Mountain spring pipeine was after the four - years construction time in 1873 completed (Word Order).

There were the waterworks rose hill and the water pumping station Favorites connected.

By the first Vienna water pipeline there weren’t lots of ill people anymore.

The completion of the second Viennese drinking water pipeline in 1910 was by the higher position and the existing natural water pressure, the water pumping station Favorites was too much???.

It was in 1910 closed and in the next time only when there aren’t enough water to be used.???

The water tower was taken out of service in 1956.

Today it is under conservation and it will open only by registration. The entrance is free.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

Das ist größtenteils völlig unverständlich und muss komplett neu geschrieben werden.

Achte dabei auf die Zeiten und den Satzbau.

:-) AstridDerPu

Level09 31.01.2013, 17:21

Vielen, vielen Dank! Schreib den Text gleich neu. =)

0
adabei 31.01.2013, 18:37
@Level09

@ Level 09: Beim Verbessern solltest du auch gleich den Ortsnamen ändern. Der Bezirk in Wien heißt doch "Favoriten". Du kannst Ortsnamen nicht einfach übersetzen. Also lass "Favoriten" (nicht: Favorites).

0
AstridDerPu 01.02.2013, 17:42

Schön, dass dir meine Antwort gefallen hat und danke für das Sternchen!

:-) AstridDerPu

0

Hi.
Der Text ist leider weitgehend unverständlich (siehe Astrid).
Du solltest einen neuen Anlauf nehmen.

Gruß, earnest

Welche klasse bist du? Für zb eine 9. Klasse finde ich dieses referat sehr gut gelungen :“) wurde sowas selbst nicht hinkriegen.

AstridDerPu 31.01.2013, 16:45

Nicht dein Ernst, oder? Der Text ist größtenteils völlig unverständlich!

3

Was möchtest Du wissen?