Englisch Participles, welche Form ist richtig?

2 Antworten

Wie kommst du auf das Past Perfect (Vorzeitigkeit)? Das ist keine indirekte Rede und braucht keinen backshift of tense.

AstridDerPu

Es bleibt bei has.

Nur wenn der Satz lauten würde :The money had been given to charity, müsstest du had verwenden.

Scotia Bank - Wie bekomm ich das Geld

Hallo,

also ein Kanadier hat heute etwas bei mir gekauft und er hat das geld bei Scotia Bank überwiesen, aber er hat mir geschrieben, dass ich zuerst irgentetwas noch machen muss damit das Geld auf mein Konto aktiviert wird, aber weis nicht genau was, hab eine Mail von der Bank gekriegt und dass schrieb der Kanadier mir:

What i am saying is that the Transfer has been made and i want you > to kindly check your E-mail as you must have received the payment > notification from My Bank Scotia Bank Of Uk...Okay and now the money > has been deducted from my account and transferred into your account > but because the Bank has not yet activate the money you will not be > able to see the money or have access to the money until you have made > the shipment of the Paket and send a copy of the shipment proof to the > bank at: service@scotiatransferteam.com and once the bank see the > shipment proof from you they will immediately activate the money into > your account within 20minutes...Okay so all you just have to do now is > to kindly proceed immediately with the shipment and send a copy of the > shipment proof to the bank and once that is done they will activate > your money into your account within 20Minutes...okay

und dann hat er mir noch seine Adresse dazugeschickt

kann mir bitte jemand helfen was da gemeint ist? ):

...zur Frage

Past Participle Clauses Verneinung

hey, wie bildet man die Verneinung bei past participle clauses? also ich hab hier einen Satz, der schon in past participle umgeformt wurde, nur weiß ich jz nicht wie ich das verneinen soll... "It is a person having gone to Harvard Uni." Kann mir mal pls jmd sagen wie man diesen Satz verneinen kann bzw einfach die Verneinungsform von Past Participle Clauses? Danke schon mal :)

...zur Frage

Warum verwendet man nicht hier folgende Zeitform sondern … Zeitform Over last century, life expectancy in Britain has been increasing dramatically?

Hi

Warum verwendet man nicht hier folgende Zeitform sondern … Zeitform?

Over last century, life expectancy in Britain has been increasing dramatically. At the beginning oft he 1900s men generally had expected/(were) expected to 45. Since then the figure have been rising.

Statt …has incerased….(were) expected…have risen…

Ever since I have retired I was so busyè I laid a new lawn alst week and I put a new fence this morning. I hope to finish it this afternoon.

Statt… retired….have been… have been putting up

Congratulations! You will have got a baby

Statt …are going to have…

thx

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?