Englisch-Korrekte Sätze?

...komplette Frage anzeigen

6 Antworten

ein Fehler nur gefunden: / an mammal und nicht a mammal.

Theoretika 20.09.2012, 21:31

autsch autsch autsch....

0
adabei 20.09.2012, 21:32

Wie kommst du denn darauf? Es heißt natürlich a mammal. an hättest du nur, wenn das darauffolgende Nomen beim Sprechen mit einem Vokal beginnt.

an apple / an hour, ...

0
Bswss 20.09.2012, 21:37

OMG, nein.

0

... biggest birds ... Koals look (a little) like bears ... during - Koala babies are... in the pouch - Kangaraoos , which are only 1 cm after birth, are born blind. - a mammal which (OHNE KOMMA) - ... can** stay under water for five minutes** - This animal, which has the size of a cat, can lay eggs. It lives in streams and rivers and feeds on insects .

Insgesamt lässt sich sagen, mach nicht immer einen Plural draus ;)

Du sprichst ja auch im Deutschen über DEN Koala. Und nicht "die Koalas sehen aus wie Bären..."

Auf die Schnelle:

Emu: --- Emus are the second biggest bird in the world. They can run very fast with their strong legs. But --- emus can't fly.

Koala: --- koalas look like a bear. They eat only eucalyptus leaves. They sleep durinh the day kein Komma because --- koalas are active at night. The babys are carried at the pouch or at the back.

kangaroo: --- Kangaroos are the most famous Australian animals. They eat leaves and some of them climb trees. All kangaroos can hop very fast with their long strong back legs. --- Kangaroos are 1 cm hier fehlt etwas

at the birth and it was born blind.

platypus: --- Platypuses are mammals, which can stay for five minutes under the water - Satzstellung. They eat insects and live in the water.They can lay eggs. It has the size of a cat.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

AstridDerPu

The Emu is the second biggest bird in the world.... IT can run very fast with HIS strong legs. But it can't fly.

The koala lookS like a bear. It ONLY eats (umdrehen) ...

(ich glaube nicht, dass die Blätter den Baum hochklettern ;D) Also: The kangaroo is the most famous animal in Australia. It eats leaves for food. Some types of kangaroos can climb up trees. They can hop very fast. When kangaroos are born, they're blind and just as big as a thumb (Daumengroß, und das stimmt!)

The platypus is a mammal, THAT (which nimmst du eher bei Objekten, und da ich Tiere nicht dazu zähle, ist that schöner, aber which NICHT falsch ;) ).... it is as big as a cat

Wie gesagt, immer schön sagen: DER Koala, DAS Kangaroo und nicht zwischen Plural und SIngular hin und herspringen ;)

Vll. beim emu den letzten satzt auch im plural. bei Koala 3. satzt During Hoffe ich konnt dir weiter helfen :)

Was möchtest Du wissen?