Englisch kontrollieren?

...komplette Frage anzeigen

4 Antworten

Hab es auf die schnelle grob verbessert, ist noch nicht gut, aber besser

Hey Ray How are you?

You wrote -to- me about the school competition. I have an idea for it. I read an article about drones, it was very interesseting.

I think it might help you.. Drones can transport your Package very fast to your home. Also, drones can Save People.

At fire the drone checks how bad the location is. It can observe dangerous zones. The drones can fly over the area and tell the firefighters, where the fire is and how dangerous the situation really is. There even are so called air shield drones build by engineers of the TU Dortmund, which send information to each other.

I think it might interest you and might help you for the competition Good luck

In love your friend

Ps: the article is in the E-Mail

FragenMax1234 27.09.2017, 22:46

Danke für die schnelle Hilfe.

0

Überarbeite auf jeden Fall noch mal Deine Rechtschreibung! Dann sehen wir weiter! Ich kann mir nicht helfen, aber wenn Du unsere Hilfe anfragst, dann finde ich es nicht gut, wenn Du solche Rechtschreibung ablieferst! ;-)

FragenMax1234 27.09.2017, 22:45

Ähm ja liegt daran das ich es mit dem Handy geschrieben habe, aber es kommt mir eher auf die Grammatik an 

0

Welche Klasse bist du denn?

FragenMax1234 27.09.2017, 22:45

Für die Rechtschreibung entschuldige ich mich. Habe es auf dem Handy mit einer deutschen Tastatur geschrieben.

0

Zu viele Fehler.. keiner macht sich hier die Mühe, so einen langen Text zu verbessern

Was möchtest Du wissen?