Englisch Experten ist das so richtig?

...komplette Frage anzeigen

2 Antworten

Nein,

weder das Deutsche noch Englische ist so richtig.

Habe eine bewerbung (RS) geschrieben (Komma) währe (RS) nett (Komma) wenn ihr die Kontrolieren (RS) könntet (Punkt)

I’m very interested at (Präposition) the England trip from 19. (deutsch) June until 23. (deutsch) June 2017.

It’s very important for me to learn the English language (kein Komma) because I like to speak English and the most (Wendung) people of different countries understand English. I think a stay in England would help me improve my pronunciation and deepen (Wort) what I have learned so far. In addition, I am convinced that I can bring in (Ausdruck) my uncomplicated way to the guest family (Word Order).
(---) direct contact and (---) daily speaking English (Ausdruck) would help me to improve my results. I am also very (entweder ein anderes Wort verwenden, ansonsten fehlt hier ein Wort) interested in the planned excursions to London, Brighton and Hastings. I would be very reluctant (Wort) to be selected and to be able to participate in the trip.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Du hast achtmal "I" geschrieben. Das ist zu viel.-

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Was möchtest Du wissen?