Englisch Einleitung für eine Argumentation

2 Antworten

Today many people go shopping online. Of course Komma it is easy and comfortablier than shopping in the city. But what are the advantages and disadvantages of shopping online? In the following text Komma I would like to inform you about the advantages and disadvantages of shopping online.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

2

Wäre hilfreich wenn ich wüsste was an den fettgedruckten Wörtern falsch ist?

0

Ich persönlich finde es echt gut. In welcher Klasse bist du? Was wird denn verlangt, also wie viele Wörter/Seiten? :)

Ich finde in der Einleitung sollte noch nicht alles vorweggenommen werden und du hast das geschickt angestellt! :)

2

Danke ich hol zurzeit meine FOR Q fürs abi nach :)

0

Mail von Bank of America - was soll ich tun?

Hallo Ich habe über quoka ein iPhone verkaufen wollen, der Kontakt mit dem Käufer lief voll gut. Dann hat der Käufer gesagt dass sie das Geld am Montag überweißt. Gestern Abend, also Montag, hab ich dann eine Email von bank of America bekommen und da stand: This is an automated generated email from Bank of America™ to inform you that an online transfer was made on your behalf today from our bank for your Item (Iphone 5 16gb) which has been confirmed and approved. The amount of €215.49 was paid in today by (Hab den Name weggelassen)at 09:28 GMT. You are required to make the shipment of the item as soon as possible and get back to us with the shipment tracking number before this payment can be proceeded to your International account.

Was soll ich tun? Ich weiß nicht mal die Adresse vom Käufer...ist das jetzt ein Problem? :)

...zur Frage

Was bedeutet europäische Dimension?

Ich soll in Englisch ein Report schreiben doch ich komme einfach beim Thema nicht mit. Auch wenn ich die Themenstellung übersetze verstehe ich sie nicht vielleicht kann jemand helfen?Und Was ist eine europäische Dimension?

As a part of an international exchange project you have stayed at an English school for a few weeks and now the principal of your school has asked you to write a report about yor stay with a specific focus on the European dimension. In your report you should:

outline your impressions of the British point of view towards Europe

discuss your personal experience as a foreigner at a British school

Analyse advantages and/or disadvantages as a citizen of an EU country

...zur Frage

Es ist ein kleiner Text über Kalifornien , bitte Korrektion und Bewertung

Now I would really like to tell you something about the disadvantages and the advantages in "The Golden State" California. At first I woud really like to begin with the disadvantages for exampe the crime rate and the homelessness are very represented there due to in the last years there were lots of earthquakes. After the disadvantages I going to elucidate about the advantages for example In California there are lots of beautiful National Parks like Sequoia or Yosemite National Park. One of the useful advantages is that one of the world wide films industry are in California. The California farming industries are playing an important role in because they sell fruits all over the world. Kann mir jemand ein gutes ende sagen

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?