Englisch eine kleine Geschichte aus zwei bilder erzählen?

...komplette Frage anzeigen

2 Antworten

One (RS) upon a time  (Komma) a teddy baer (RS), who needed some money because he wanted to made (Grammar; Verbform) his owner a gift for his birthday. So he decided to did (Grammar; Verbform) all (Wort) to get some money. So  (Wiederholung; variiere bei den Satzanfängen) he went to the street (Ausdruck) and set  (Wort) a shield (Wort) with the name  (Ausdruck; den richtigen Ausdruck findest du auf dem Bild) ''Knuddeln 3x for (Präposition) 50 PPG''

Neuer Satz

in (Präposition) three hours (Komma) he made enough money and went home to dress smartly for the evening.On the same evening  (Komma) the teddy baer (RS) invited the (Possessivpronomen) onwner in (Präposition) a high-class resturant  (RS), the (Wort) eat (Wort) a (Grammar) exspensive (RS) dinner.

And so ended the evening (Ausdruck; Satzstellung; Punkt am Satzende) 

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Once upon a time there was a teddy bear who needed some money in order to make his owner a present for his birthday. So he decided to do everything to get some money. He went on the street and put on a shield on which it said "Knuddeln 3x for 50 PPG". Three hours later he finally had earned enough money, so he went home and dressed classy for the evening. In the same evening the teddy bear invited the owner to a high class restaurant in order to  enjoy an expensive dinner. The ending.

Ich habe eigentlich nur deine Fehler verbessert und die Story stilistisch etwas "verfeinert", ansonsten habe ich aber nichts daran geändert. Ich hoffe ich konnte dir helfen :)

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Was möchtest Du wissen?