Englisch Aufsatz...weiß nicht ob das so passt...MY DREAMJOB

...komplette Frage anzeigen

2 Antworten

also ich bin mit Sicherheit nicht besser als du in englisch, aber ich glaube es heißt "it's worth trying" (letzte Zeile)

;) Liebe Grüße, Maddy

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
earnest 27.03.2014, 17:52

-"worth a try" ist in Ordnung

1

Doctor is a noble job that is admired by a lot of (Ich bevorzuge: many.) people. Being a doctor itself has place to the eye of the society in a very good way.

However, being a doctor can be really risky and a lot of things (Stil) need to be sacrified in order to come up to the duty as a doctor.

There are several things (s.o.) that motivate me to become a doctor. I don't want to be the richest and most highly educated doctor the world has ever seen, but I want to (besser: would like to) be one who will help (Zeit)
each variety of people and meet my duties. An advantage of becoming a doctor is Komma that you will get respect for your work. You also have a chance for a career development. I won't think (Zeit) about disadvantages kein Komma because I think, if you really have a dream job, it wouldn't matter (Zeit) if you have to work all night (---) or on weekends or if it sometimes is a little bit stressful. Of course Komma it won't be (Zeit) easy if you have a patient and you know kein Komma that he (Was ist mit Frauen?) will die, but it's (Kurzformen sollten in der Schriftsprache nicht verwendet werden.) part of the profession. Although I don't (s.o.) know exactly kein Komma if I'll (s.o.) ever make it, but it's (s.o.) worth a try in any case.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
HDLgirlHDL 27.03.2014, 18:56

Vielen Dank!! :D Aber eine Frage hab ich noch: Da wo du hingeschrieben hast Zeit, muss ich da immer Present verwenden? Lg HDLgirlHDL

0

Was möchtest Du wissen?