Eine Frage zum Hai :)

3 Antworten

manche haie sterben, wenn sie aufhören zu schwimmen, das gilt aber nicht für alle. das problem dabei ist, dass haie ja über kiemen atmen. dafür muss wasser in die kiemen gedrückt werden, da sie ja nicht wie wir einen unterdruck dafür erzeugen können. um aber trotzdem einen fluss zu garantieren, müssen sie einfach immer schwimmen, damit halt ein konstanter wasserstrom gegeben ist und sie nicht ersticken. und zu dem gehirn: das kann gut sein, sonderlich hoch entwickelt ist das bei ihnen nicht. ich meine, ein goldfisch schafft angeblich nur 2 sekunden, da dürfte ein hai auch nur auf 2 minuten kommen. sind halt schon uralte tiere, die haben noch die dinosaurier mitbekommen und überdauert!

vielen Dank :)

0

Ich lngkadar mit der Antwort über das Schwimmverhalten überein, Hai haben aber ein viel längeres Gedächtnis (selbst kleinere Knochenfische haben ein Gedächtnis von 3 Monaten) Bei der länge des Gedächtnis kommt es nicht nur auf die Größe an, aber sie ist meistens Außschlag geben, ein Weißer Hai, Tigerhai können sich an bestimmte Ergeiniss ihr Leben lang erinnern. Das beste Gedächtnis aller Haie müssten die Riesenhaie haben, dananche die Walhaie und der Weiße Hai.

LG Salty1

Das heißt: sie haben ein Gedächtnis von 1-2 Minuten und wenn sie aufhören zu schwimmen, dann sterben sie.

Hai als Haustier

Hi, ich möchte gern mal mit einem Hai tauchen oder sogar gerne ein als Haustier haben, habt ihr Tipps für mich, wo ich mit einem Hai tauchen kann? Oder wieviel Platz so ein Hai braucht?

...zur Frage

A lot o' women hate me, but that's only cause they used to love me

Kann mir jemand sagen was das auf Deutsch ein ?

...zur Frage

Englisch summary .. Carribean London?

Hallo ich sollte eine summary machen über den Text "carribean london" im Green Line Buch.

habt ihr Verbesserungsvorschläge?

The text "Caribbean London" deals with the integration of Caribbeans in London.

The Caribbeans came to London after the British industries need their help.But the meeting between the Caribbean and the British people wasn't pleasant. And because of the racial treatment of the Britains they couldn't find a good job or a home where they can live. They were only able to do the jobs which were very hard. Even the police had a abharrance against the Caribbeans.But a long time later they got used to each other and eventually the Caribbeans were accepted. Today Caribbean's have all possibilities to find a good job and live in London like everybody else

...zur Frage

Kann mir jemand diesen Songtext ins deutsche übersetzen?

What should I protect? Without a doubt, there was only one thing: An echoing cry, A sound made in vain within the deep forest. The reason I could hold back my tears, Was because of the warmth when our fingers touched.

A future without you Is a future without meaning -- I'll never let go of you again. The world I see with you Is a world I've never seen before -- We travel across time and space on a distant journey.

Song of truth, Echo in the darkness as I make a pledge in my heart: I'll never stop; Even if I'm inside a storm, until I reach the eternal paradise. The soul can never be destroyed, No matter what fate is passed on.

I want to escape with you, Even if this world ends -- We'll never look back again. I can make it with you, An infinite movement begins -- Someday they'll tell stories about this endless dream. A future without you Is a future without meaning -- I'll never let go of you again. The world I see with you Is a world I've never seen before -- We travel across time and space on a distant journey.

We travel across time and space on a distant journey

...zur Frage

Cause you never think that the last time is the last time. They think there will be more. You think you have forever, but you do dont. Auf Deutsch?

...zur Frage

Ist mein englischer Text grammatikalisch richtig :)?

Also ich schreibe bald eine Englischarbeit und da soll ich einen Text über Teenager and Adults schreiben. Da ich in Englisch nicht gerade gut bin wollte ich fragen ob mein Text grammatisch gut ist.Vielen Dank für die Hilfe :).

Teenager and adults have often arguments,because they have different views.Teenages are optimistics,they thinkthey can everything,but they dont know very much.Adults are realistics and tell teenagers often things,they dont want to hear.Teenagers think often their parents are to strict,but ther parents want only good things for they.Parents dont like that teenagers do nothing for school and only hang out with friends.They dont like their music too.A second problem is :Teenagers have no idea about money.They want for example new clothes or a new cellphone.But parents didnt buy their it,so the teenagers are angry.A third problem is that parents put presssure on their childreen and they want they be the best.They want good marks too,but often the parents dont ask the teenager what he want.The life of a Teenager is not easy.

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?