Coole VR Spiele?

3 Antworten

am besten addest du mich mal bei steam dann kannste dir meine bilbiothek ansehen (eventuell auch mal famaly charing bekommen um mal ein we zu testen.

Arizona Sunshine
Beat Saber
Bigscreen (filme mit fereunden sehen bzw gemeinsam zocken)
The Brookhaven Experiment
Eleven Table Tennis (wenn du auf fun steht Racket Fury)
Hide and Spook für lokal
Moss (spitzen geschichte mit toller erzählerstimme)
Onward (kriegs simu bis 5vs5)
Pavlov (cs clon)
Paranormal Avtivity
Raw Data
Rec Room
Rolling Line (für den eisenbahn fan ohne platz in der wohnung)
Ruckus Ridge (party game lokal)
Sommand (lokal)
Sportbar vr für den lässigen abend mit freunden
Stra Trak für den fan
Tabletop Simulator für die brett und tabletop fans
Vr The Diner Dou (lokal)
Werwolve Within (abends ist der de anteil groß ab 20uhr Community auf fb vertreten)

Dann das übliche
Ets2
ED
DCS
WT

Wow das ist eine Menge
Vielen Dank ich schau sie mir mal an.

0
@Bencraft

habe noch mehr. das sind aber die die am meisten langzeit motivation bringen bzw ne sehr gute story haben.

0
@Bencraft

angebot steht halt auch noch offen das du mich addn kannst auf steam

0

Wenn du Zugriff auf Playstation VR hast und du Horror magst, dann musst du unbedingt Resident Evil 7 spielen (auch ohne VR ein gutes Spiel). Until Dawn: Rush of Blood kann ich auch empfehlen ^^

Beat Saber find ich ganz nice. ^^

Das habe ich auch schon ausprobiert vielleicht kannste ja noch eins. Aber Danke!

0

Au Pair Betrug?

Hallo liebe Community :)

ich möche nächstes Jahr nach dem Abi als Au Pair in die USA. Habe mich demzufolge als AuPair auf aupairworld.de angemeldet und per Facebook eine Nachricht von einer angebliche Mutter mit 2 Kindern bekommen, welche mit ihrem Mann zusammen in Averne, NY wohnt.

Sie bieten mir $1500 im Monat plus $250 Taschengeld die Woche. (ich finde das schon ein wenig viel, irre ich mich da?)

Jedenfalls kommt mir das alles ein wenig suspekt vor, da hier viele Versprechungen gemacht werden: Einige Auszüge aus den Mails:

I have 3 good cars that you are free to drive any at your own conveniences. I'm offering you $250 Per week and $1500 monthly Salary. I really waant to know when precisely you will like to resume work because I will like you to start work as soon as possible. we leave in a duplex, well furnished with facilities like swimming pool, basketball court and internet well connected. Your accommodation is not the problem, you will be having a room of yours with all these facilities connected to it, your flat is going to be inside the duplex, is really going to be fun loving job.

Mary and Joe always like someone to be with them and play alot, like painting, video games and go picnic sometimes. I hope my children can learn many things from you. we live in the city of Arverne, we are catholic family,all you do is to take care of my children. We have had an aupair before she is from Croatia and my kids really enjoy her so that they want her to go back but due to her education she has to go, so i will expect you to do the same with my kids. You will receive $250 per week and additional monthly salary of $1500. Your accommodation here is free because you will have your own room here in my house. I can pay for your holiday if you want to visit friends and family and you can go apply for language course which will also be pay for. I will get you a travel agency that will help you with your aupair visa, flight ticket and all other necessary documents which you can get everything within some week . You don't need to pay for food here also because you will become part of the member of the house once you arrive here in NY.

Wprde mich über eure Einschätzung freuen :)

Vielen Dank schonmal :)

...zur Frage

Acc gelöscht kann Jemand übersetzen?

Ich habe mein Acc versehentlich gelöscht da mein Speicher voll war,habe ich ein Screenshot von mein Code fürs recovery gemacht.Leider war mein Storage voll und das Screenshot konnte net gespeichert werden.Nach dem ich es bemerkt hab.habe Bandai kontaktiert.,da mein Englisch net soo super ist, wollte ich nur mal Fragen was für Fragen ich beantworten soll in dem Text die ich bekommen habe.Da es um ein Account recovery geht.

Thank you for playing ONE PIECE Treasure Cruise. We would like to inform you that we have received your inquiry.

We will contact you again as soon as we verify your concerns. However, please understand that we may take some time for our reply depending on the content of the issue. In addition, please refer to the following frequently asked question just in case.

• Slow Movement (Keeps Loading all the time)/ crashes/ Forced to close with an error

• Please restart your device after you have performed the following; From top right of the title page, [Support]>[Repair Resources]>[Repair]

• I lost my game data

• Please refer to [Data Restoration] from [Support]. Your Data may be restored with described procedure on the page.

• Rainbow Gem didn't appear in the app after purchase

• You may not receive the data correctly depending on the network connection. Please restart your device and confirm again.

• Notes about Data Transfer

• You need to issue [Password] and check the [ID] with your current device in advance, before you start to play ONE PIECE Treasure Cruise with your new device.

• Please confirm the notes about [Changing Device] ++ Save your Data with SNS ++ We have implemented “Save with SNS” function from Ver.5.3!! Please use this function by connecting with “Twitter” or “Facebook” to save your progress and with this you will also be able to restore your playing data even if you have lost your data by some accident. Proceed to “(i)Support” from the top-right of the Title page of ONE PIECE Treasure Cruise and go to “Changing Device” to start saving your data!!

Ich werde vermutlich kontaktiert aber es geht noch um Fragen diesen (+) (-) Zeichen da hab ich keine ahnnung.Hoffe Jemand kann mir helfen.

Mit freundlichen Grüßen

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?