Brauche dringend eine Verbesserung meiner Prüfung?

... komplette Frage anzeigen

4 Antworten

Mark Zuckerberg founded Facebook in (Präposition) 4th February 2004 with Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz and Chris Hughes (Zeitangabe ans Satzende). Usually (Wort) Facebook meant (Grammatik; Passiv) for
students of the Harvard University to chat with friends in (Präposition) the internet.
A lot of people were interested in Facebook, later Facebook was
available for everyone. In 2008 you can (Zeit) use Facebook in multiple
languages, like German, France (= Land) or Spain (= Land) and a lot of other languages

Know (Wort) I tell (Zeit) you a little story (Ausdruck) about Zuckerberg: Mark Zuckerberg was born on 14. (= deutsch) May 1984 in New York in the United States of America (Ort vor Zeit). He is the son of dentist Edward Zuckerberg and psychiatrist Karen Kempner.
Zuckerberg was raised Jewish and had his bar mitzvah when he was 13
years old. Afterward (Wort), he became an atheist.

Mark Zuckerberg have (Grammatik) a capital of 45 billion dollar (Plural), so he was in 2008 the youngest selfmade-billionair (RS) in the world (Satzstellung).

Facebook have (Grammatik) over 900 million users worldwide and is the most often (Hier fehlt etwas.) page (Wort) in (Präposition) the internet. (---= most people who use Facebook are in the USA with 157 million and at (Präposition) the second rank was (Grammatik) Indonesia with 41 million users (Satzstellung).

What can you do on Facebook? Facebook is a social network where you
can chat with friends and find new friendships or refreshed (Grammatik) old friendships (Wiederholdung). You can play online games with your friends and joining (Grammatik) groups and events.

All users have a profile page on which they can introduce themselves
and share pictures and videos. On their profile page (Komma) visitors can write public messages or publish blogs or leave notes. You will be informed
about news and a lot of interesting things (Stil) about your friends on
Facebook.

Facebook is a social network for free. But why? And (Kein Satzanfang) how earn Facebook money (Grammatik; Fragebildung)? Facebook sell (Grammatik) your pictures to company´s (Grammatik). The company use (Grammatik, Subjekt-Verb-Bezug) your pictures for advertising.

But you must remember that Facebook have (Grammatik, Wort) no safety for you (Wort) (Formulierung) private files, your files (Wiederholung) are available for (Präposition) everyone. Crimes can be done (Wort) because
you gave to (Grammatik;RS) much information about you (Wort). A lot of people posting (Grammatik) pictures when there (Wort, Grammatik) in (Präposition) holidays and this was (Grammatik) a chance for housebreaker (Grammatik) who know (kein Komma) where you live (Formulierung). You can loosing (Grammatik; RS) your real life because
(Hier fehlt eine Präposition) addiction and wasting (Grammatik) too much time on Facebook.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich denke, das Wichtigste habe ich markiert.

Für die Rechtschreibung und das Vokabular empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z. B. pons.com, für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Googel Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

AstridDerPu

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung
Kommentar von Butt1rCa2e
01.07.2016, 23:31

vielen vielen Dank :)))

0

Naja, wirklich fehlerfrei ist der nicht...

Facebook was created by Mark Zuckerberg, Eduardo Saverin, Dustin Moskovitz and Chris Hughes on 4th February in 2004. Originally, it was meant for students of the Harvard University to chat with friends on the internet. A lot of people were interested in Facebook. Later, Facebook was made available to everyone. Since 2008, it has been translated into multiple languages, including German, French or Spain and several more.

Das wäre nur der erste Absatz. Dick ist, was rein grammatikalisch ausgebessert werden muss. Alles was verändert ist, aber nicht dick, muss nicht, hört sich aber besser an.

Ich bin ehrlich, es ist mir jetzt zu viel, den ganzen Text durchzugehen. Letztendlich sind da viele Wort- und Grammatikfehler drin. Am besten nochmal gründlich durcharbeiten.

Kommentar von Pokentier
02.07.2016, 13:26

Oh, da habe ich glatt auch "Spain" geschrieben. Muss natürlich Spanish heißen. Man möge es mir nachsehen, es war spät.

0

ja denke er passt :)

Du machst haufig zwei Fehler im Praesens dritte Person Singular:

• verben enden meist auf s
  • have -> has
Kommentar von Butt1rCa2e
01.07.2016, 22:48

Uhhh ganz schlimmer Fehler. Danke sehr. muss ich sofort beheben. sowas wird nicht gerne gesehen bei unseren Lehrern :D

0
Kommentar von Pokentier
01.07.2016, 22:52

Meist?

0

Was möchtest Du wissen?