Brauch hilfe mit Englisch bitte^^

... komplette Frage anzeigen

12 Antworten

Also erstmals Beistriche setzten. Statt strange würde ich hard schreiben und Ausdrücke wie can't würde ich als can not ausschreiben. Ansonsten find ichs ganz gut, ich bin genauso alt wie du, also kann mich sich da auch nicht viel erwarten von meinen Korrigierkünsten. :)

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

Achtung beim ara geschrieben als are. ^^ sonst ist's ganz okay, also ich finde du kannst es ziemlich gut für dein alter. :)

Hallo,

Hi Mike,

How are you? I want to tell besser: I would like to tell) you about my new high school in Herrman Missouri. At first a lot of things seemed strange and sometimes it's (it is) not easy because I came from Germany so that I can't speak English perfectly. However, there are many nice people and I have found a lot of friends.

The school is very big and it's really (-) different to my old school, but I have got accustomed / got used to it. We´ve started a soccer team at the high school but we weren´t very good at first because the boys hadn´t played soccer before, but they are quite good now.

I´m looking forward to hearing from you soon.

Yours / CU,

Lukix

Da du schon in der 8. Klasse bist, solltest du wissen, dass man I im Englischen immer groß schreibt und das die Kurzform von it is -----> it's ist.

Du bist bereits in der 8. Klasse und da darf man sicherlich schon mehr von dir erwarten. Wann willst du denn endlich anfangen, etwas für deine Englischkenntnisse zu tun? Wenn dir die Grundlagen erst einmal fehlen, dann wirst du das bis zum Ende deiner Schulzeit kaum noch nachholen und dich in Englisch verbessern können.

Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

:-| AstridDerPu

in der 2.zeile things seemed strange (vergangenheit weiterverwenden) 3.zeile i can't speak english that perfect (germanismus!!!) 4zeile it's a real difference to my old school 5zeile we founded/established a soccer.. sonst passt alles :)

Hi Mike, how are you? I want to tell you about my new high school in Herrman Missouri. At first a lot of things seemed strange and sometimes it's not easy because** I** came from Germany so I **can't speak perfect English but there are many nice people and ****I made a lot of friends. The school is very big it's really different from my old school but I have become accustomed to it. We´ve started a soccer team at the high school but we weren´t very good at first because the boys hadn´t played soccer before but they ara quite good now. I´m looking forward to hearing from you soon. Das war doch prima, nur ein paar winzige Kleinigkeiten wuerd ich umstellen, aber gut gemacht!

Hi Also, I You They usw. schreibt man groß :-) der Text ist ganz gut! viel Glück bei der Arbeit.

Kommentar von Bleistift999
21.03.2012, 20:52

was? I schreibt man groß, aber you und they bestimmt nicht. ;)

0

Hi Mike, how are you? I would like to tell you about my new high school in H M. At first, a lot of things seemed to be strange and sometimes it's not easy for me because I come from Germany, so can't speak perfect english. But there are many nice people and I found a lot of friends. The school is very big and it's really different to my old school, but I'm getting used to it. We've founded a soccer team at the high school but weren't very good at first because the boys have never played before. However now they are quite good. I'm looking forward to hearing from you.

21.03.2012, 20:50

Ach ja, und "English" natürlich groß schreiben.

Viel Glück. Ich hoffe ich konnte dir helfen ;)

0

Hi Mike, how are you? I want to tell you about my new high school in Herrman Missouri.

At first a lot of things seemed strange and sometimes it was not easy because I came from Germany so I can't speak perfect English but there are many nice people here and I found a lot of new friends. The school is very big.

Its really a different experience ** to my old school but **I'm accustomed (used) to it by now.

We´ve started a soccer team at the high school but at first we weren´t very good because the boys hadn´t played soccer before. However they are quite good now. I´m looking forward to hearing from you soon.

21.03.2012, 20:51

hey, unsere beiden Verbesserungen sind echt ähnlich ;)

0

Hi Mike, how are you? I want to tell you about my new high school in Herrman Missouri. At first a lot of things seemed strange and sometimes its not easy because i came from Germany and for that reason i cant speak english perfectly. But there are many nice people and i found a lot of friends. The school is very big and is really different to my old school but i accustomed to it. We´ve started a soccer team at the high school but at the beginning we weren´t very good (at playing( because the boys hadn´t played soccer before. But they are quite good now. I´m looking forward to hear from you soon. Allerdings ohne garantie auf richtigkeit ;)

ich finds gut, bin zwar in der 7.klasse is aber meine muttersprache nur wir haben gelernt das I groß schreiben also... > ...because i came from das i=I aber vielleicht isses nur unser dummes englisch buch!?

Ich finde den text/brief nicht so schlecht aber ein paar fehler sind drin:

statt "because i came from Germany" gehört come.

"The school is very big its really a different to my old school...." das a gehört weg und bei it's gehort ein apostroph

Und Beistriche gehören gesetzt.

Das ist alles was ich gefunden hab. Vielleicht hab ich was übersehen...

"It's really a difference", nicht "different".

Kommentar von ACMilan3
21.03.2012, 20:41

ne ist doch richtig so, er vergleicht die beiden schule.

0

Was möchtest Du wissen?