Brauch Hilfe bei Englisch Referat

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Today I would like to tell you about Miami.

I structured my presentation as follows

• Miami • (---) Crime • Tourist attractions • Sport • Traffic • School • Movie production

Miami is a city located on the Atlantic coast in southeastern Florida and the county seat of Miami-Dade County. Miami had a population of 399,457 in (the year) 2011. It is a major center (= AE; BE = centre) and a leader of finance, commerce, culture, media, entertainment, arts, and international trade. The main / most important languages are English and Spanish.

Crime:

Miami is one of the most dangerous cities in the USA. From (the year) 1976 to 1981, 1,665 murders were committed in Miami. Most of these people were murdered by drug addicts. In 1980, many Cubans came to Miami as a result the crime rate increased very fast. In the same year. Miami was considered to be a drug town. In (the year) 2009**, there** were 82 murders, 428 sexual crimes, 2,341 robberies, 4,709 attacks on people and 4,837 stolen cars.

Tourist attractions:

The biggest tourist attractions are the Miami Seaquarium and the Cuban neighborhood (= AE; BE = neighbourhood), little Havana. Miami is one capital basis ??? eine Hauptbasis, was soll das sein ??? for tours.

Sport:

Miami has often been

a basis of (??? eine Basis, was soll das sein???) the Super Bowl. It has got the most Super Bowls ever. (Miami hat die meisten Super Bowls bekommen?) The last Super Bowl was performed in Miami in February 2010.

Traffic:

Miami’s international most important Verkehrsknoten is (---) Miami International Airport, which is one of the biggest airports in the world. Per year, 35 million people pass through the airport.

The most important harbor (= AE; BE = harbour) is the Port of Miami. Today, it’s the biggest harbor in the world with over 18 million people per year. Ebenso ist er einer der wichtigsten Fracht-Umschlagsplätze mit jährlich fast 10 Millionen Tonnen Fracht.

School: In Miami there are 19 high schools. The most important high schools are the Florida International University with 23,000 students and the Miami-Dade Community College with 18,000 students.

Movie production:

Miami is a very important location of movie production. Now, I will tell you which movies were shot in Miami:

2 Fast 2 Furious, Bad Boys II, Miami Vice, Transporter – The Mission, Police Academy 5 – Auftrag Miami Beach;

• Anders als im Deutschen werden die Tausenderstellen mit einem Komma abgetrennt.
  • Klein- und Großschreibung
  • Passiv
  • Satzbau
  • BE / AE
  • Kommasetzung
  • Tenses
  • Präpositionen

Für das Vokabular empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.eu, dict.cc oder leo.org,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

Tipps und Wendungen zu englischen Referaten findest du hier:

http://www.ego4u.de/de/cram-up/writing/presentation

Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

:-) AstridDerPu

Miami is a city located on the Atlantic coast in southeastern Florida and the county seat of Miami-Dade County. Miami had a population of 399,457 in (the year) 2011. It is a major center and a leader in finance, commerce, culture, media, entertainment,( the) arts, and international trade. The capital languages are English and Spanish. The crime:

Miami is one of the most dangerous cities in the USA. From the year 1976 until 1981 1665 murders took place. Most of these people got murdered due to drugs (dependant).In( wenn du hier seit 1980 meinst dann musst du anstelle von in eben since einfuegen) 1980 many Cubans came to Miami. Because of that the crime rate increased very fast. In the same year Miami got perceived as drug town. In the year 2009 (were) 82 murders, 428 sexual crimes, 2.341 robberies and 4.709 attacks on people occured and also 4.837 cars were stolen.

Tourist attractions

The biggest tourist attractions are the Miami Seaquarium and the cuban neighborhood, little Havana. Miami is a major location for tourism tours.

Sport:

The Superbowl often takes place in Miami.Miami has the most Super Bowl hosts in Super bowl history. The last Super Bowl in Miami was performed in February 2010.

Traffic:

Miami’s international most important Verkehrsknoten is the Miami international Airport, which is one of the biggest airports in the world. Per year 35 million people pass the airport.

The most important harbor is the Port of Miami. Today it’s the biggest harbor in the world with over 18 million people traveling through per year..With almost 10 million tons annually it is one of the most important transshipment points for goods.

School: In Miami** are** 19 Colleges ( ich weiss nicht ob du high schools oder colleges meinst). The biggest( biggest weil du schon oft important benutzt hast) Colleges are the Florida International University with 23.000 students and the Miami-Dade Community College with 18.000 students.

Movie production:

Miami is a very important location for the movie production. Now I will tell you which movies have been filmed in Miami:

2 Fast 2 Furious, Bad Boys II, Miami Vice, Transporter – The Mission, Police Academy 5 – Auftrag Miami Beach;

Ich habe ein paar fehler gefunden die ich mit Bold verbessert habe und die woerter die du auslassen solltest habe ich in (klammern) gesetzt. Ich hoffe es hilft!

Mit freundlichen Gruessen und auf ein erfolgreiches englisch Referat

nicht so viel und schnell auf einmal sprechen..denn das ist ganz schön viel text! ansonten top..viel glück ;)

Was möchtest Du wissen?