Bayrische sprüche?

3 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Mia glangt, dass i woas dass i kannt

Wo soll man denn da anfangen?! Hier mal eine ganz kleine Auswahl:

Ozapft is!

Wer ko, der ko.

Sch*** da nix, dann feid da nix.

Vo nix kummt nix.

I bin ned auf da brennsuppn dahea gschwomma.

Jetzad foid glei da watschnbaam um.

Fui zfui gfui.

Host an pfannakuacha?

D kellnerin hods bschdeg zspaad bschdeid.

mir san mir  (wir sind wir ) Münchener Dialekt 

Mia san Mia - wenn schon dann richtig!

2