an alle got7 fans, weiß jemand was mit jakson los ist?

2 Antworten

Der Jackson ist neben Got7 auch ein Solo Künstler.

Er hat ja schon viele Songs wie: Fendiman, Papillon und so.

Sehr wahrscheinlich ist er wieder an einem Solo Stück dran☺️

Beim Song "New Era" war er ja auch nicht dabei...🤔 Dort arbeitete er auch an einem seiner Stücke🙂

Woher ich das weiß:
eigene Erfahrung
4

Ja das kann sein.

wen man Jakson so beobachtet,irgentwie lächelt er nie so richtig (auser ein paar ausnahmen)

0
4

Mach dir keine Sorgen🙂

Es ist auch nicht immer einfach ein Idol zu sein. Aber schau dir Mal dieses Video an und du wirst sicher beruhigt sein:

https://youtu.be/Te9UX27eapU

Viel Spass☺️ Ich habe mich zu Tode gelacht bei dem Video😂

0

game of thrones 7?

4

ä nein Got7-kpop you know?

0

wer kann mir diese song gut übersetzen?

I can see through your soul Baby you aint foolin me Youre the only one I want Time to time I would fight it Girl you love to take control of me Swear you got me where you want me

Ill be going so crazy I know you think its no good But I just sit back and take it

Im losing myself in you every time You wont believe that I hate it All in my head is telling me

This aint what you want This aint what you want This aint what you want Girl you got what I need

This aint what you want This aint what you want This aint what you want Baby girl you know youre for me I tell myself you no good for me Youre my beautiful bad habit [Lyrics from: http://www.lyrics.az/adrian-marcel/{album._path_title}/bad-habit.html]

Shackle is holding down my heart Youre the one who knows the key

Baby youre the only one I want Baby I feel so abandoned when you go and take your love away Thats why got where you want me And Ill be going so crazy You hypnotize me when youre naked I know you think its no good But I just sit back and take it

Im losing myself in you every time You wont believe that I hate it All in my head is telling me

This aint what you want This aint what you want This aint what you want Girl you got what I need

This aint what you want This aint what you want This aint what you want Baby girl you know youre for me I tell myself you no good for me Youre my beautiful bad habit

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?