Amazon.co.uk Versandprobleme nach Deutschland?

4 Antworten

Vom Fragesteller als hilfreich ausgezeichnet

Das gibt's öfter. Wenn das direkt bei amazon.co.uk und nicht über deren Marketplace ist, und das eine normale Straßenadresse ist, dann wurde Amazon wahrscheinlich vom Hersteller des Spiels der Export untersagt.

19

Das Spiel ist von einem "nebenhändler"

0
34
@Gamer98

Dann macht der wohl grundsätzlich kein "international shipping". Versuch's bei einem anderen. Wenn Du auf den Firmennamen klickst und das Profil anschaust, stehen da oft auch Infos, ob der international macht und wieviel das kostet.

0

Vielleicht handelt es sich um ein in Deutschland indiziertes Spiel, oder du hast nicht die nötige Altersfreigabe.

19

Weder noch :l

0

Vielleicht kann Amazon.co.uk deine Postleitzahl da anderes PLZ-System nicht erkennen? Wär ne Möglichkeit, anders könnt ich mir das nicht erklären...

19

Das kann eigentlich nicht sein, bei der letzten Bestellung kam diese Meldung auch nicht

0

Handy nach England verkauft - Verarsche?

Hi,

jemand hat mein S5 gekauft und ich soll es nach Englasnd versenden. Die Bank des Käufers hat mich kontaktiert und meinte ich soll das Gerät senden, denen dann die Sendenummer schicken, dann überweisen sie mir das Geld auf mein Konto. Die Bank heißt Citibank und ich weis nicht was ich machen soll. Ich kann denen nicht ganz vertrauen. So sieht die Mail aus:

Final Process to complete the Transfer to your Bank Account : To get this money deposited to your account, You need to SEND OUT THE ITEM FIRST to below Address and reply with the Scanned receipt or write out the TRACKING Number and your Phone number for Alert immediately we credit your Bank Account less than 24-48 hours we receive your mail. You need to send the mail to Bank Service Deposit Department for Immediate Deposit without any delay (?!?!?@accountant.com).

Was meint ihr, soll ich denen vertrauen?

...zur Frage

Acc gelöscht kann Jemand übersetzen?

Ich habe mein Acc versehentlich gelöscht da mein Speicher voll war,habe ich ein Screenshot von mein Code fürs recovery gemacht.Leider war mein Storage voll und das Screenshot konnte net gespeichert werden.Nach dem ich es bemerkt hab.habe Bandai kontaktiert.,da mein Englisch net soo super ist, wollte ich nur mal Fragen was für Fragen ich beantworten soll in dem Text die ich bekommen habe.Da es um ein Account recovery geht.

Thank you for playing ONE PIECE Treasure Cruise. We would like to inform you that we have received your inquiry.

We will contact you again as soon as we verify your concerns. However, please understand that we may take some time for our reply depending on the content of the issue. In addition, please refer to the following frequently asked question just in case.

• Slow Movement (Keeps Loading all the time)/ crashes/ Forced to close with an error

• Please restart your device after you have performed the following; From top right of the title page, [Support]>[Repair Resources]>[Repair]

• I lost my game data

• Please refer to [Data Restoration] from [Support]. Your Data may be restored with described procedure on the page.

• Rainbow Gem didn't appear in the app after purchase

• You may not receive the data correctly depending on the network connection. Please restart your device and confirm again.

• Notes about Data Transfer

• You need to issue [Password] and check the [ID] with your current device in advance, before you start to play ONE PIECE Treasure Cruise with your new device.

• Please confirm the notes about [Changing Device] ++ Save your Data with SNS ++ We have implemented “Save with SNS” function from Ver.5.3!! Please use this function by connecting with “Twitter” or “Facebook” to save your progress and with this you will also be able to restore your playing data even if you have lost your data by some accident. Proceed to “(i)Support” from the top-right of the Title page of ONE PIECE Treasure Cruise and go to “Changing Device” to start saving your data!!

Ich werde vermutlich kontaktiert aber es geht noch um Fragen diesen (+) (-) Zeichen da hab ich keine ahnnung.Hoffe Jemand kann mir helfen.

Mit freundlichen Grüßen

...zur Frage

USPS Paketdienst?

Hallo.

Gestern wurde mein Paket mit USPS versendet und ich habe eine Frage zum aktuellen Status : Your item arrived at our USPS facility in FLUSHING, NY 11351 on October 28, 2015 at 9:13 pm. The item is currently in transit to the destination.

Heißt das jetzt, dass es auf dem weg zu mir ist oder zum Nächsten Logistikzentrum in Deutschland?

...zur Frage

ist das eine Fakemail? oder sollte ich das ernst nehmen?

Hallo,

hatte mein iPhone zum Verkauf reingestellt dann kam eine Mail von einem Interessenten aus Nigeria!( natürlich Fake)

Hab ne Mail bekommen, von der "Citi Bank" In der stand, dass das Geld bei denen ist und ich es bekomme, sobald ich das iPhone Versende und denen die Sendungsnummer mitteile.

Habe dann gesagt, dass mir sie Sache unseriös ist und er sein Geld meinetwegen wieder haben kann.

Jetzt kann folgenden Mail:

The Online Transfer Order From Citi Bank® Has Been Approved.

Dear Customer (Name entfernt)

This is violation of International Financial Institution (IFI) policy of International Online Payment (IOP) section 210(104),this attracts huge penalty which ranges from fine to imprisonment according to the International Law (IL) and such case will be tried in the International Court of Law in the Hague.

We want you to understand that 615.00 EUR have been deducted from the buyer's account and transferred to your account but we place a temporary hold on the funds for your transaction safety,this is because we had problems of seller not sending buyer's item when payment has being credicted on their account.We therefore implore you to comply and send the the item through require post address given and send the details of the shipment Receipt to us,So that we will automatically credit your bank account without any delay.

Note: This transaction is not reversible or cancel-able so you have to ship the item and send the shipment receipt to us so that we can release all your fund into your account.

You have 24-48hours to comply otherwise we are going to report you to the International Police (INTERPOL) and Federal Bureau of Intelligence (FBI) as you know we have your full contact address for theinternational police to figure you out and hand you over to the International Law Enforcement Agency for proper prosecution.

Citibank cares about our customers,thier associates and partners so much, so we do not want you to have any problem with the International Police, this is why we are still taking it easy with you,So make sure you send item within the next 24-48 hours and send us the shipment info immediately and your funds will be automatically activated on your bank account.

Soll ich das überhaupt ernst nehme?

Als in Interpol sich um so eine sch**** kümmert!

Wo noch nicht mal Betrug von mir aus stattgefunden hat.

Was sagt ihr dazu?

LG

...zur Frage

Weiß einer, wie das Lied heißt. Glaube dass, das es Passion heißt?

Walking in the moonlight See a face that I'm dreaming of Caught him on a good day He's my passion Like to think he's faithful Need to show how I feel for him Hope he feels the same way He's my passion Passion

Refrain: Call me after midnight We're heading for the bright lights Won't give up till I'm satisfied Cos your my Passion Passion Walkin on the broadway We're cruising on the highway Take you there where you never been Cos your my passion Passion Cos your my passion Passion

Treat you like a good friend Like to know what your thinking of Looking for a good time It's my passion Like the way you tease me I can tell what you really want Don't you wait for bedtime It's my passion Passion

Can you see the sunrise Cos that's where we're heading for We gotta make it this time It's my passion Passion

Come on hit the road jack Never know if she's coming back She's loaded like a freight train She's your passion That's the way she like's it Don't you know when you have to quit Just burning like a fire She's your passion

Danke schonmal im voraus.

...zur Frage

Was heißt das bei USPS?

Your item could not be delivered on August 20, 2015 at 10:20 am in GERMANY due to the addressee requesting pick up. It is being held?

Grüße

...zur Frage

Was möchtest Du wissen?