a great and terrible beauty <----Kennt jemand den Film?

...komplette Frage anzeigen

3 Antworten

Der Film wurde noch nicht gedreht - ist aber für 2013 geplant.

Also auf deutsch soll der Film leider nicht rauskommen, aber auf Englisch glaub ich schon..ich hab zumind. trailer auf youtube gesehen, allerdings noch keinen offiziellen...ich glaube der ist noch nicht raus...wenn nicht gib einfach mal bei kino.to ein, oder bei google, da siehst du dann ja, obs den schon gibt ;)

den film in english würd ich auch schauen, besser als gar nicht :)

0

ahhh! habe gerade das hier auf wikipedia gefunden ;) :

Film A Great and Terrible Beauty Directed by Charles Sturridge Produced by Icon Productions Gotham Group Firstsight Films Written by Libba Bray (novel) Charles Sturridge Language English

In July, 2006, Icon Productions, the film production company run by Mel Gibson, announced that it would adapt the book into a film based on A Great and Terrible Beauty, to be written and directed by Charles Sturridge. People have been rumored to be playing the characters, but author Libba Bray has confirmed that no one has been cast. Author Libba Bray discusses the current status of the film on her webpage. Bray recently announced that Icon relinquished the rights of the film, and so the film version of the book will not be made in any foreseeable circumstances.

It is now in production- See: http://www.imdb.com/title/tt0833962/

d.h.: es gibt keinen film und wird auch keinen geben :// :(

0

Was möchtest Du wissen?