gutefrage.net, die Ratgeber Community
version2_beta
Login   |  Forum |  Richtlinien |  FAQ

27 

Wie werden diese englischen Sätzen richtig gemacht ?

gefragt von zitronenkuchen am 14.09.2007 um 13:45 Uhr

Since World War II a lot of industry ............. (to build up) around cities, and now this area ..............(not, dominate) by agriculture any longer.

This excursion ......... (to follow) by a lot of other nice trips into the beautiful surroundings.

Dankeschön für die nette Unterstützung. =)

Weitere Fragen zu verwandten Themen finden Sie hier:

Hilfe (731)
Englisch (494)
Grammatik (216)