wie übersetzte ich den text am besten auf englisch ?

... komplette Frage anzeigen

2 Antworten

My hobbies consist of playing trumpet and go to church. At church I usually go Monday, Tuesday and Sunday. For Trumpet I go every Wednesday except in Ferien.Ich'm in the team for 3 years. I work voluntarily in the church that too much fun macht.Am most fun to me in the church makes me with help in Hugo. This is our youth service. The club is to me very gewachesen his heart and it's like a huge family for me. The church is like a family to ebenfals mir.Ich go there very much hin.Ich have lot of friends gefunden.Am most of the week I'm in KIrche.Dort is me for the school geholfen.Wewnn I dan malm club am it makes me have fun there because I meet there my bff. so stehts im übersetzer;)

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung

uhh.. hausaufgaben? na gut, ich probier's mal..

My hobbies are playing the trumpet and going to church. I usually go to church on Mondays, Tuesdays and Sundays and my music (trumpet) lessons are every Wednesday - except in holidays. I have been in the club for three years now (Trompeten-Verein?). Furthermore, I work voluntarily in the church and really enjoy working there. What I like the most about it is to help with the "Hugo" which is our youth service. The society really grew on me and it feels like we are a big family. The church also is like family and I really love to go there. I found/made  many/a lot of   friends there and most of the week I spend in the church. They also help me with my schoolwork there. If I am then in the club, I have a lot fun there because I am able to meet my best friend there.

keine ahnung ob die grammatik ganz korrekt ist, aber uungefähr müsste das passen^^

--> kleiner Tipp für nächstes mal: probiers mal mit online-Wörterbüchern (dict.cc zB) ..hilft ja eigentlich nichts, wenn jemand für dich das einfach übersetzt und du schreibst es einfach ab - gerade indem man seine eigenen fehler macht und sie immer und immer wieder berichtigt (bzw berichtigen lässt) lernt nämlich eigentlich erst ..und englisch kannst du bestimmt noch nach/außerhalb der schule mal sehr gut brauchen ..also, egal wie/wo du stehst, bzw was für "schlimme" fehler du noch machst ..solange du einfach daran arbeitest, ist es das wert, glaub mir :)

Antwort bewerten Vielen Dank für Deine Bewertung