Frage von Aleksandra23, 40

What is the central conflict ?

Wäre sehr dankbar bei Hilfe ! :)

Bisher habe ich das : The central conflict of the text is that the main character makes an acquaintance with a girl in a greyhound bus. They talks about their problems and the main character is going to gains the freindship of the minor character, Chris. To his surprise she abandons him at the following day and leaves a farewell letter. The central conflict is that the main character does not know why she deserts him eventough he gets along very well with her. Since she is gone he is desperate and frustated.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 12

The central conflict of the text is that the main character makes an
acquaintance with a girl in (Präposition) a greyhound bus. They talks (Grammatik) about their problems and the main character is going to gains (Grammatik) the freindship (RS) of the minor character, Chris. To his surprise (Komma) she abandons him at (Präposition) the following day and leaves a farewell letter. The central conflict is that (Wiederholung) the main character does not know why she deserts him eventough (RS) he gets along very well (Position) with her. Since she is gone (Grammatik) (Komma) he is desperate and frustated.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com, für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!.

:-) AstridDerPu

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten