Frage von Emely160699, 10

Welche Übersetzung ist richtig (Englisch,Praktikum)?

Die meiste Zeit sitze ich am Computer und erstelle Angebote, unterstütze den Außendienst, vereinbare Termine oder erstelle Kalkulationen. Meine wichtigsten Arbeitsmittel sind hierbei das Telefon und der Computer. Ich hoffe ich lerne hier noch etwas über den Arbeitsalltag. Leider ist es nicht mein Wunschpraktikum, da ich gerne Immobilienkauffrau werden möchte, es aber schwierig ist in diesen Bereich ein Praktikumsplatz zu bekommen. Trotzdem macht es mir Spaß.

Most time I sit on the computer and provide offers, support the field service, compatible appointments or provide calculations. My most important working means are, on this occasion, the phone and the computer. I hope I learn here something else about the working everyday life. Unfortunately, it is not my desirable training period, because I would like to become with pleasure a real estate businesswoman, however, a training period place is to be got difficultly in this area. Nevertheless, it gives to me pleasure.

Most time I sit at the computer and make offers, support the field service, make appointments or make calculations. My most important means of work are the telephone and the computer. I hope I still learn something here over the work routine. Unfortunately, it isn't my wish traineeship since with pleasure realtor I would like to become, it difficult is, however, a traineeship place to this area to get. I nevertheless enjoy it.

Antwort
von dohbi, 1

xKatzchens Beitrag trifft es sehr gut. Nur ein Vorschlag: Sit at the computer - Sit on the computer bedeutet Du sitzt drauf :-)

Antwort
von xKatzchen, 2

In beiden Texten sind einige Fehler / merkwürdige Formulierungen.

Most of the time I sit on the computer and create/write offers, support the field service, settle/arrange appointments or make calculations. The most important equipment at work is the phone and the computer. I hope, that I can learn something about the everyday life at work. Unfortunately, it is not my desired internship, because I would like to become a real estate agent, but it is hard to get an internship in this area. I enjoy it / my internship nevertheless.

Ich hoffe ich konnte dir etwas helfen :)

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community