Frage von Yajo2002, 76

Was essen mit neuer Spange?

Hallo,

Seit heute Morgen besitze ich (leider) eine Spange. Bei uns (Schweiz) heißt diese Art von Spange "Plättlispange".(Weiß nicht genau wie sie auch Schriftdeutsch heißt).

Da ich mit dieser Spange Ca. eine Woche lang nicht richtig Essen kann, wollte ich fragen welche Nahrhaften und einfache Gerichte es gibt welche nicht fest gekaut werden müssen.

Danke schon im Voraus!

Hilfreichste Antwort - ausgezeichnet vom Fragesteller
von spoonsify, 30

Wienis ghasst ha. Ha am afang nur riis, stocki & teigware gässe.

Kommentar von Yajo2002 ,

Haha gar Ni gwüsst dases so viuu Schwizzer hiä gitt!

Bii miir fahts jezz ersch ahh;(

Jezz ha ig zersch ä Spange für d Richtig vom Ungerchifer. We das einigermasse passt, bechumee ig Gumeli dss i richtig Biise(1 Zang uf 2 Zäng) u när wird no Mi Oberchifer korrigiert....

We dss när aues guett isch, mues ig bim normale Zahnarzt no Mini Beidä Schufle-Zäng ga abschlifee und diä näb dä Schufle ga la ufbouee....

Abber Jaa iig gloub es lohnt sech scho bi mir Mini Zäng luege chli gäg aui himusrichtige.... :')

Kommentar von spoonsify ,

Isch doch schön chame mol schwizerdütsch schribe do inne .
I ha grad obe und unde glichzitig becho. Gummeli hani au gha . Müesam sinds definitiv .
Und en nachtspange zuesätzlich hani au gha.
Hätts nie erwartet, aber woni die ganz spange am schluss duss gha han , hani si vermisst. Isch so läär nacher ohni die. :D

Kommentar von Yajo2002 ,

Haha iig hassese scho nach em erschte Taag!!! ;)

Antwort
von lluisaT, 17

Kannst ja eigentlich alles essen wo du nicht viel kauen musst, Suppen, Smoothies, Kartofellbrei,...

Antwort
von zersteut, 34

Ich hab mich damals, in den ersten Tagen nur von Apfelmus und Eis Ernährt 

Antwort
von IrinaLove, 24

Kartoffelbrei

Antwort
von SechsterAccount, 36

Suppe , Milchreis , Grießbrei , Babybrei :D , Joghurt , Quark , Fisch  , Reis