Frage von klasf, 8

Warum verwendet man nicht hier folgende Zeitform sondern … Zeitform Over last century, life expectancy in Britain has been increasing dramatically?

Hi

Warum verwendet man nicht hier folgende Zeitform sondern … Zeitform?

Over last century, life expectancy in Britain has been increasing dramatically. At the beginning oft he 1900s men generally had expected/(were) expected to 45. Since then the figure have been rising.

Statt …has incerased….(were) expected…have risen…

Ever since I have retired I was so busyè I laid a new lawn alst week and I put a new fence this morning. I hope to finish it this afternoon.

Statt… retired….have been… have been putting up

Congratulations! You will have got a baby

Statt …are going to have…

thx

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch & Grammatik, 8

Over (Hier fehlt der Artikel) last century, life expectancy in Britain has been increasing dramatically. At the beginning oft he 1900s (Komma) men generally .had expected/(were) expected to 45 (Ausdruck) Since then (Komma) the figure have (Grammatik) been rising.

Ever since I have retired (Grammatik, Zeit) (Komma) I was (Grammatik, Zeit) so busyè (RS) I laid a new lawn alst (RS) week and I put (Hier fehlt eine Präposition.) a new fence this morning. I hope to finish it this afternoon.

Congratulations! You will have got (Ausdruck) a baby - ein Baby bekommen = have a baby

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Kommentar von AstridDerPu ,

PS: Zur Rechtschreibung und zu den Zeiten habe ich dir ja schon ausführlich geantwortet.

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten