gutefrage.net, die Ratgeber Community
version2_beta
Login   |  Forum |  Richtlinien |  FAQ

Wann "will-future" und wann "going to-future", oder doch "present simple"?

gefragt von NukeTheWhales am 01.06.2008 um 10:54 Uhr

Hallo,

"versuche" gerade einen reply auf youtube zu formulieren, und weiß nicht wie ich eine Empfehlung für die Zukunft ausdrücken soll.

"present simple"

"I suggest that she makes her future videos rather like Magibon, by staring silently and aimlessly into the camara for a brief moment."

Oder "will-future"

"I suggest that she will make her future videos rather like Magibon,..."

Oder "going to future"

"I suggest that she is going to make her future videos rather like Magibon,..."

Danke

Weitere Fragen zu verwandten Themen finden Sie hier:

Englisch (482)
grammar (3)
future (3)