gutefrage.net, die Ratgeber Community
Login   |  Registrieren   |  Forum |  Richtlinien & FAQ

Vorstellung auf Englisch / englische mündliche Prüfung

gefragt von james1999 am 25.06.2009 um 21:17 Uhr

Würde mich freuen wenn ihr bisschen verbessern könntet. Oder andere Ideen mit einbeziehen könntet.

My name is .... and I am 18 years old. I was born on the 9th of February in Munich. I have one younger brother, he is 16 years old and goes to a secondary school in Munich. My father works as a cutting machine operator and my mother is housewife. In my leisure time i like playing football and going out with my friends. I also like playing computer games and going to the fitness centre. In the rest of my spare time I am chatting or surfing in the internet. When I have finished school this year, I am going to start an apprenticeship as an insurance salesman in Munich.

Habe morgen eine englische mündliche Prüfung muss mich daher vorstellen können.

dies ist phase 1

phase 2 ist bildbeschreibung und phase 3 discussion

freue mich auf jeden tipp danke

mfg

Weitere Fragen zu verwandten Themen finden Sie hier:

englisch (4677)
prüfung (920)
mündlich (28)