Frage von MyDuyen, 13

Übersetzung eines Textes (Schule/Referat)?

Hey, ich muss ein Referat über Nährstoffe (Nutrients) halten und wollte fragen ob dieser Text in Ordnung ist. ? Carbohydrates are the fuel for all living beings. They are chains of sugar molecules and included in virtually every natural. Fruit, honey, milk or table sugar contain simple and short sugar chains of carbohydrates. Through the breakdown of carbohydrates every organism derives energy that require the individual cells for their growth and work. Our body can only store for a certain period the energy from carbohydrates. Locations are the powerhouse liver and all the muscles which are involved in physical activity such as the heart muscle. Especially our brain relies on certain carbohydrates as source of energy to operate smoothly.

Antwort
von AstridDerPu, 9

Carbohydrates are the fuel for all living beings. They are chains of sugar molecules and included in virtually every natural (Wort). Fruit, honey, milk or table sugar contain simple and short sugar chains of carbohydrates. Through (Wort) the breakdown of carbohydrates (Komma) every organism derives energy that require the individual cells for their growth and work (Word Order). Our body can only store for a certain period the energy from carbohydrates. (Word Order) Locations (???) are the powerhouse liver and all the muscles which are involved in physical activity such as the heart muscle. Especially our brain relies on certain carbohydrates as (Hier fehlt ein Artikel.) source of energy to operate smoothly.

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden. Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de.

:-) AstridDerPu

Antwort
von PferrerJonas, 13

Klingt gut   :)

Antwort
von Shiska, 12

Our body can only store for a certain period the energy from carbohydrates. <- das stimmt nicht so ganz.
Müsste heißen: Our body can only store the energy from carbohydrates for a certain period.

Sonst passt alles :)

Kommentar von MyDuyen ,

Okay arigato^^

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten