Frage von beyhanyi, 59

Text verbessern ?

Hello my name is mustermann I am seven years old. I live in berlin with my parents and my 3 brothers . I don't have pets.  My Hobbys are fotohgraphy and Basketball. I love fotohgraphy the nature. My holiday was boring because I don't fly some place.

Hilfreichste Antwort - ausgezeichnet vom Fragesteller
von H2afkPro, 6

Hello my name is Mustermann. I am seven years old, I live in Berlin with my parents and my three brothers and I don't have any pets. My favourite activities are photography and basketball and I love to photograph the nature. I think my holidays were boring because I didn't fly somewhere.

Expertenantwort
von AstridDerPu, Community-Experte für Englisch, 26

Hello (,)

my (RS) name is mustermann (RS) (Punkt) I am seven years old. I live in berlin (RS) with my parents and my 3 brothers . I don't have (Hier fehlt etwas.) pets.  My Hobbys (RA) are fotohgraphy (RS) and Basketball (RS). I love fotohgraphy (RS; Wortart) (---) nature. My holiday was (Grammatik) boring because I don't fly some place (Grammatik; ich fliege nicht einige Ort???)

Das Fettgedruckte muss korrigiert werden.
Ich hoffe, ich habe nichts übersehen.

Für das Vokabular und die Rechtschreibung empfehle ich ein gutes (online) Wörterbuch, z.B. pons.com,

für die Grammatik ego4u.de und englisch-hilfen.de - und Finger weg vom Google Übelsetzer und seinen tr.tteligen Kollegen!

:-) AstridDerPu

Kommentar von beyhanyi ,

könntest du mir Sagen wie es richtig ist ich brauche es eilig bitte...

Keine passende Antwort gefunden?

Fragen Sie die Community

Weitere Fragen mit Antworten